آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

من عاشق شیرجه زدن در نقش هستم



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بهرام ابراهیمی

ترجیح می دهم سر صحنه حضور داشته باشم و ببینم که چه اتفاقاتی می‌افتد.

بهرام ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بازی در سریال «تاریکی شب روشنایی روز» گفت: کار کردن با حجت قاسم زاده من را قلقک داد؛ چون هم نویسنده و کارگردان با سوادی است و هم اینکه یک گروه حرفه ای کنار خودش می‌گذارد و با دقت و حوصله کار می‌کند. به همین دلیل خیلی قبولش دارم. 

 

وی ادامه داد: در این مجموعه نقش محمد، شوهر خواهر بهنام طریقت (فرهاد قائمیان) را بازی می کنم. او فردی است که زندگی معمولی دارد. در این سریال مائده طهماسبی نقش همسرم و بهاران بنی احمدی نقش دخترم را بازی می کند. 

 

این بازیگر درباره بازیگر نقش مقابل عنوان کرد: هر بازیگری روش خودش را دارد و به بازیگر نقش مقابلش کمک می کند. فرهاد قائمیان بازیگر همراه و همدل و خانم طهماسبی هم بازیگر مهربان و دوست داشتنی است. 

 

ابراهیمی با اشاره به دیگر ویژگی این سریال گفت: آسایش و آرامش در پشت صحنه حاکم است و ویژگی کار در این سریال محسوب می شود. 

 

وی در پاسخ به این سوال که فیلمنامه کامل تا چه میزان به بازیگر کمک می‌کند تا به نقش اشراف داشته باشد گفت: تصویربرداری سریال تاریکی شب روشنایی روز زمانی شروع شد که فیلمنامه کامل نوشته شده بود. مسلماً این کمک زیادی به بازیگران می کند. 

 

این بازیگر در پایان ادامه داد: البته هر بازیگری روش خودش را در کار دارد و متفاوت است. من یک بار فیلمنامه را می خوانم که داستان را بدانم، اما این طور نیست که درباره نقشم از شب قبل فکر کنم. ترجیح می دهم سر صحنه حضور داشته باشم و ببینم که چه اتفاقاتی می‌افتد. به این روش می‌گویند شیرجه زدن در نقش. من عاشق شیرجه زدن در نقش هستم. 

 

گفتنی است؛ سریال «تاریكی شب، روشنایی روز» به قلم و كارگردانی حجت قاسم زاده اصل كه توسط مجید رضابالا در مركز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی تولید می‌شود، درباره بهنام طریقت است كه مشكلاتی برایش پیش می آید و او را به گذشته می برد. 

 

این سریال ١٦ قسمتی با حضور فرهاد قایمیان، مائده طهماسبی، بهرام ابراهیمی، بهاران بنی احمدی، فرخ نعمتی، امیرحسین مدرس، حمید آذرنگ و ... جلوی دوربین رفته است. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------