آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

«میم کاف» را برای ماه مبارک رمضان آماده می‌کنیم



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سیمافیلم

کارگردان «میم کاف» گفت:تاکنون ده قسمت از کار نگارش شده و تلاش می‌کنیم تا این مجموعه را برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امیرحسین پوروزیری نویسنده و کارگردان «میم کاف» در ارتباط با نگارش این مجموعه جدید گفت: این روز‌ها همزمان با پخش «مینو» مشغول نگارش «میم کاف» به همراه دو نویسنده جوان محسن ملکی و حسین حقیقی به سفارش سیما فیلم هستیم.

این کارگردان ادامه داد:جوانان بر طبق نظر مدیریت سیما فیلم در تیم نویسندگان، کارگردانی و تهیه‌کنندگی این مجموعه  حضور دارند. محمدرضا شفاه که تاکنون تهیه‌کنندگی سینما را بر عهده داشته در این مجموعه نیز به تهیه‌کننده سریال است.

وی در ارتباط بازمان پخش «میم کاف» بیان کرد: در ابتدا قصد داشتیم کار را برای پخش در ایام نوروز آماده کنیم، اما تاکنون تنها ده قسمت از کار نگارش شده و پیش‌تولید کار را از اسفند آغاز و تلاش می‌کنیم تا این مجموعه برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان  آماده شود.

پوروزیری درباره موضوع داستان «میم کاف» گفت: این مجموعه داستانی شاد و خانوادگی دارد که در آن جوانان حضور دارند.

نویسنده مجموعه بیست قسمتی «میم کاف» درباره انتخاب بازیگران این مجموعه گفت: فعلاً تمام تمرکزمان بر روی فیلم‌نامه است و بازیگری را انتخاب نکردیم.

گفتنی است امیرحسین پور وزیری این شب‌ها سریال «مینو» را به تهیه‌کنندگی مهدی همایون‌فر روی آنتن شبکه یک سیما دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------