آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

«سیاه‌کاریِ» پاپاراتزیِ «نهنگ آبی»



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,«سیاه‌کاریِ» پاپاراتزیِ «نهنگ آبی»

چهارشنبه هفته گذشته، در حالی که تب داغ ماجرای حضور یک پاپاراتزی در پشت صحنه سریال «نهنگ آبی» در فضای مجازی سرد شده بود، صفحه رسمی سریال «نهنگ آبی» در اینستاگرام، ویدئویی از فریدون جیرانی به اشتراک گذاشت که در آن به حضور پاپاراتزی در پشت صحنه سریال خود، اعتراض ‌ و از سایت آپارات درخواست کرد که ویدئوهای او را حذف کند. این اتفاق باعث شده در روزهای اخیر دوباره نام این پاپاراتزی و سریال بر سر زبان‌ها بیفتد. اما اصل ماجرا چه بود؟


مدتی پیش فردی با نام مستعار «هلیکس نبولا» ویدئوهای کوتاهی از پشت صحنه سریال «نهنگ آبی» را در فضای مجازی منتشر کرد و ادعا داشت که اولین پاپاراتزی سینمای ایران است. نزدیکی به بازیگران سریال و استفاده او از امکاناتی مانند کوادکوپتر برای نماهای هلی‌شات، بدون این که عوامل سریال متوجه شوند، باعث تعجب کاربران شبکه‌های اجتماعی شده بود. ولی این موضوع به همین جا ختم نشد و «هلیکس نبولا» ویدئوهای خود از سریال «نهنگ آبی» را علاوه بر اینستاگرام و تلگرام، در سایت آپارات نیز به اشتراک گذاشت. روز جمعه یعنی دو روز بعد از درخواست فریدون جیرانی، صفحه اینستاگرام «نهنگ آبی» پست دیگری به اشتراک گذاشت و از بسته شدن کانال «هلیکس نبولا» خبر داد. جالب آن که سایت آپارات تنها کانال و اکانت «هلیکس نبولا» را از روی سایت برداشته و ویدئوهای این به اصطلاح پاپاراتزی از پشت صحنه «نهنگ آبی» همچنان به راحتی قابل دسترس است! در پی این ماجرا، «هلیکس نبولا» که کاری با فیلم و سریال‌های دیگر ندارد و فقط سراغ پشت صحنه «نهنگ آبی» می‌رود، صفحه مربوط به ویدئوهای «نهنگ آبی» را در آپارات هک کرده که باعث شده وقتی نام این مجموعه را در سایت جست وجو می‌کنید، با صفحه‌ای روبه‌رو شوید که ویدئوها در آن خودبه‌خود جا‌به‌جا می‌شوند و در پایان نام کاربری این پاپاراتزی روی صفحه نقش بندد. علاوه بر این‌ها، از آن جایی که سرویس فیلیمو یکی از سرمایه‌گذاران سریال «نهنگ آبی» و سایت آپارات متعلق به فیلیمو است، بنابراین فریدون جیرانی به عنوان کارگردان سریال می‌توانست خیلی زودتر از این‌ها و تنها با یک تماس تلفنی جلوی انتشار ویدئوها را بگیرد، نه این که در مدتی که گذشت سکوت کند و درخواستش را در یک ویدئوی عمومی مطرح کند!


اگر تکه‌های این پازل را کنار یکدیگر بگذارید، متوجه خواهید شد احتمالاً عوامل سریال «نهنگ آبی» شیوه جدیدی را برای تبلیغات در پیش گرفته‌اند. شیوه جدیدی که با فضای کلی این مجموعه هم بی‌ارتباط نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------