آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

جزییات مراسم وداع با پیکر بهنام صفوی



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بهنام صفوی

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان از برنامه‌هایی خبرداد که قرار است در آیین وداع با پیکر بهنام صفوی برگزار شود.

 محمدعلی جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه وداع با پیکر بهنام صفوی، حدود یک ساعت برنامه‌ریزی‌شده که از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، بیست و پنجم اردیبهشت‌ماه مقابل خانه هنرمندان اصفهان آغاز می‌شود. 

 

وی ادامه داد: احتمالاً نماز بر پیکر این هنرمند مرحوم نیز در همین مکان اقامه می‌شود و سپس یکی دو تن از مسئولان استانی به نمایندگی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری یا شهرداری اصفهان صحبت‌هایی خواهند داشت.

 

جعفری تصریح کرد: سخنرانی شاعری که یکی دو آهنگ این هنرمند را سروده و سخنرانی تعدادی از هنرمندان و دوستان بهنام صفوی نیز در آیین وداع پیش‌بینی شده است.

 

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، درباره این هنرمند گفت: بهنام صفوی، هنرمندی بی حاشیه، آرام و اهل خانواده بود و امیدوارم بتوانیم برنامه خوب و مناسبی را برای وداع با پیکر او برگزار کنیم.

 

جعفری خاطرنشان کرد: پس از برگزاری آیین وداع، پیکر این هنرمند مستقیماً برای تدفین به آرامستان شاهین‌شهر منتقل می‌شود. 

 

به گزارش ایسنا، مراسم ترحیم این هنرمند روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت از سال ۹ الی ۱۲ در مسجد المهدی(عج) خیابان مرداویج و بعدازظهر همان روز از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در مسجد امیرالمومنین(ع) خیابان جی برگزار می‌شود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------