دیدار عوامل مسابقه «عصر جدید» با رئیس رسانه ملی



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,عوامل عصرجدید
دکتر علی عسکری مسابقه «عصر جدید» را محصولی با محتوایی اثرگذار دانست که گوشه‌ای از توانمندی‌ مردم را نشان داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دکتر علی عسکری در دیدار با سازندگان و عوامل مسابقه «عصر جدید»، این برنامه را محصولی با کیفیت بالا و محتوایی اثرگذار دانست که گوشه‌ای از توانمندی‌های مردم را در جای‌جای ایران اسلامی نشان و به معنای واقعی تراز برنامه‌سازی تلویزیونی را ارتقا داده است.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به موفقیت این برنامه و قرار گرفتن آن در صدر برنامه‌های پرمخاطب سیما در نوروز و تابستان ۱۳۹۸، اخلاص در عمل و لطف خداوند متعال را در کنار تلاش حرفه‌ای گروه سازنده مؤثر دانست و افزود: کسی که بخواهد به مردم یاری برساند و با امیدبخشی دل آن‌ها را شاد کند، خداوند نیز او را یاری می‌کند. شما با برنامه‌ریزی درست و هنرتان توانستید گوشه‌ای از توانمندی‌های مردم ایران را به تصویر بکشید.

دکتر علی عسکری، عصر جدید را برنامه‌ای امیدآفرین، نشاط‌بخش و وحدت‌آفرین خواند و از قضاوت‌های دلسوزانه و دقیق داوران این برنامه قدردانی کرد.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه باید با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق و علمی فصل دوم این برنامه پربارتر ساخته شود، گفت: باید در قالب پژوهش‌های متعدد در زمینه ویژگی‌های رسانه‌ای این برنامه تحقیق و دلایل خلق چنین برنامه موفقی را احصا کرد و در کنار آن در پی تقویت برنامه و رفع نواقص احتمالی بود.

دکتر علی عسکری تصریح کرد: مردم ایران عامل اصلی انقلاب اسلامی ایران بودند و توانستند این بار امانت را تا کنون با وجود تمام مشکلات حفظ کنند که نشان از توانمندی‌های بی‌نظیر آن‌ها دارد و اگر قاب تلویزیون به این مردم رشید اختصاص یابد، اثرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

وی از توانمندی‌های مردم ایران به عنوان گنجی پنهان یاد کرد که گوشه‌ای از آن در فصل اول برنامه «عصر جدید» به تصویر درآمد و این برنامه دریچه‌ای برای یافتن این گنج پنهان شد.

رئیس سازمان صداوسیما از سازندگان برنامه «عصر جدید» خواست تنوع موضوعات این برنامه را در فصل بعدی این برنامه وسعت ببخشند و توانایی‌های مردم ایران را در سراسر کشور کشف و به همه معرفی کنند.

رئیس سازمان صداوسیما تولید و پخش برنامه جذاب و امیدآفرین را در قاب سیما موجب پیوند بیشتر میان مردم و رسانه ملی دانست و افزود: این پیوند هر چه بیشتر شود، اعتماد به رسانه بالاتر خواهد رفت و امیدوارم این برنامه بتواند در آینده نیز همچون فصل اول آن برای مردم، امیدآفرین و جذاب باشد.

دکتر علی عسکری خدمت به مردم را مهم‌ترین هدف رسانه ملی دانست و گفت: همه وجود ما عشق به مردم و خدمت به آن‌هاست و این برنامه، نماد و نمایشی از این عشق و قله‌ای از محبت و مهربانی به مردم سراسر ایران بود و به ویژه در کمک به سیل زدگان این عشق و همدلی در عصر جدید و در رسانه ملی نمودی دیگر داشت.

عصر جدید سطح جدیدی از استاندارد‌های برنامه‌سازی را نشان داد
علی فروغی مدیر شبکه سه سیما نیز برنامه عصر جدید را قدم رو به جلویی در برنامه‌های سرگرمی تلویزیون خواند که هم از نظر فرم و قالب سطح جدیدی از استاندارد‌های برنامه‌سازی را نشان داد و هم از نظر محتوا قابل دفاع و پرفایده بود.

وی توجه به ظرفیت‌های نقاط دور و نزدیک کشور و استعداد‌های مردم مناطق مختلف را از ویژگی‌های این برنامه خواند و گفت: برنامه عصر جدید به بسیاری از گروه‌ها اعتبار داد و به کسانی توجه کرد که تا کنون به آن‌ها آن‌طور که باید توجه نشده بود.

فروغی تأکید کرد: اگر از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم، می‌توانیم تولیدات و آثار درخشانی را ارائه دهیم و این امر در ادامه مسیر همواره مورد توجه ما خواهد بود.

اخلاص عامل توفیق عصر جدید
کریمان، مشاورمدیر شبکه سه و مدیر سابق گروه اجتماعی این شبکه نیز در این نشست با قدردانی از حمایت‌های رئیس رسانه ملی در تولید عصر جدید، توفیق برنامه عصرجدید را حاصل اخلاص عوامل سازنده دانست و گفت: تطبیق این برنامه با اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم و توجه به استعدا‌های موجود در کشور، اتفاقی بی‌نظیر بود.

پشتوانه پژوهشی، حمایت مسئولان سازمان و لطف مردم رمز موفقیت
احسان علیخانی نیز در این دیدار از پشتوانه پژوهشی این برنامه سخن گفت که موجب شد، عصرجدید متناسب با ویژگی‌های فرهنگی کشور تولید و پخش شود.

وی حمایت‌های رئیس سازمان صداوسیما و مسئولان را از این برنامه در سال‌های پس از انقلاب بی‌سابقه خواند و آن را از عوامل توفیق این برنامه برشمرد. علیخانی لطف مردم را از دیگر عوامل توفیق عصر جدید دانست و از نقش گروه تولید ۳۰۰ نفره این برنامه که بیش‌تر از جوان‌ها بودند، یاد کرد.

الگویی برای برنامه سازی در منطقه
در ادامه، سیدبشیر حسینی این برنامه را نمونه‌ای موفق از سرگرم‌آموزی اسلامی دانست که الگویی برای برنامه‌سازی ایجاد کرده است.

امین حیایی نیز مهم‌ترین اتفاق این برنامه را امیدآفرینی برای جوانان دانست. آریا عظیمی نژاد هم از دغدغه این برنامه برای پرداختن به موسیقی نواحی یاد کرد و گفت: این برنامه به‌خوبی توانست آن را در مردم ایجاد کند. او همچنین از برگزاری کنسرتی در آینده با حضور خوانندگانی که در این برنامه شرکت کردند، خبر داد.

رویا نونهالی هم به استقبال و رضایت‌مندی مخاطبان از این برنامه اشاره کرد و گفت: من در این برنامه توانستم دوباره خودم را احیا کنم و از این رضایت مردم بسیار خرسندم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------