حذف ماسک دلقک از خرده فروشی های آمریکا در اکران گرم «جوکر»!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,ماسک دلقک
اغلب فروشگاه های خرده فروشی در آمریکا فروش ماسک دلقک را متوقف کرده اند.

به گزارش بانی فیلم، آنطور که وارپ در مطلبی درباره ترسناک ترین دلقک های سینما نوشته و در آن به فیلم هایی چون «آن»، «جوکر» و «خانه هزار جسد» پرداخته، فروشگاه های خرده فروشی در آمریکا به دلیل افزایش وحشت از ماسک دلقک، فروش آنرا متوقف کرده اند. وال‌مارت یکی از بزرگترین شرکت های خرده‌فروشی در آمریکا همزمان با اکران «جوکر» فروش ماسکهای دلقکی ترسناک را متوقف کرده است. این در حالی است که چیزی تا برگزاری جشن هالووین (پنجشنبه آبان ۹) در آمریکا و اروپا باقی نمانده و درخواست ها برای خرید این شکل از ماسکها در حال افزایش است. پیشتر نیز مدیران چند سینمای بزرگ در آمریکا اعلام کرده بودند استفاده از این ماسک ها در سالن‌های نمایش فیلم «جوکر» ممنوع خواهد بود.

ترس دلقک یا کوفروفوبیا نوعی اضطراب و اختلال رفتاری است که در هالووین بشدت رواج دارد. در واقع آنچه روزگاری نمادی از سرگرمی در سیرک بود، امروز به یکی از همه گیرترین تصاویر وحشت آور تبدیل شده است.

این ترس به تازگی با آغاز اکران فیلم سرشار از خشونت «جوکر» ساخته تاد فیلیپس اوج گرفته است. جالب آنکه «جوکر» در نخستین روزهای اکران خود در آمریکا و سطح جهان، ۲۳۴ میلیون دلار فروخته که رقمی شگفت انگیز محسوب می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------