سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بچه‌دار شدند



بچه‌دار شدن برای سلبریتی‌های هالیوود هم مثل سلبریتی‌های هرجای دیگر، مسئله بحث‌برانگیزی است؛ بیشتر سلبریتی‌های هالیوود، علاقه زیادی به بچه‌دار شدن دارند و اغلب بیش از یک فرزند را به جمع خانواده خود اضافه می‌کنند.

به گزارش برترین ها،  هرچند که برخی سلبریتی‌ها هم مانند «جنیفر آنیستون» هستند که تا سن ۵۰ سالگی بچه‌دار نشده‌اند و حرف‌وحدیث‌های زیادی در اینباره ایجاد شده، مبنی براینکه جنیفر به مادر شدن علاقه‌ای ندارد (البته خود جنیفر این مسئله را تکذیب کرده).

در سال ۲۰۱۹ هم مانند سال‌های دیگر، شاهد به‌دنیا آمدن فرزندان سلبریتی‌های زیادی بودیم و البته برخی نیز هنوز دوران بارداری را طی می‌کنند و فرزندشان در سال ۲۰۲۰ به‌دنیا می‌آید. در این مطلب، با سلبریتی‌هایی که فرزندشان در سال ۲۰۱۹ متولد شده یا منتظر تولد فرزندشان هستند، آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

الکس مورگان و همسرش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بچه‌دار شدند


«الکس مورگان»، بازیکن معروف تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در توییتر اعلام کرد که او و همسرش، «سرواندو کاراسکو» منتظر به‌دنیا آمدن فرزند دخترشان در ماه آپریل هستند. مورگان، عکسی از خودش و همسرش منتشر کرد که در آن تابلویی حاوی اعلام خبر حاملگی را در دست داشت. او در کپشن نوشت: «ما هنوز همدیگر را ملاقات نکردیم، اما عاشق هم هستیم».

اشلی گراهام و همسرش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بچه‌دار شدند


«اشلی گراهام» و همسرش «جاستین اروین» با انتشار عکسی از خودشان که به همدیگر نگاه می‌کردند و دستشان را برروی شکم اشلی گذاشته بودند، در پستی اینستاگرامی خبر از تولد فرزندشان در آینده‌ای نزدیک دادند. این مدل پلاس‌سایز در کپشن نوشت: «نه سال پیش در چنین روزی، من با عشق زندگی‌ام ازدواج کردم و سفر زندگی‌ام همراه با عزیزترین شخص عمرم بسیار عالی بود. امروز، خانواده ما بزرگتر شد و ما هیجان‌زده‌ایم و احساس خوبی داریم و این اتفاق را جشن می‌گیریم. زندگی از این هم بهتر می‌شود». این اولین فرزند اشلی و جاستین محسوب می‌شود.

میلا یوویچ و همسرش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بچه‌دار شدند


میلا بازهم باردار است. این بازیگر در پستی اینستاگرامی، با انتشار عکسی از خودش، نوشت: «دوباره باردارم». میلا نوشته که بخاطر سقط جنینی که در آخرین حاملگی‌اش داشته، ازاینکه به‌همین زودی به فرزندش وابسته شود، می‌ترسد؛ البته گویا فرزند میلا که دختر نیز هست، در سلامت کامل به‌سر می‌برد. این سومین فرزند میلا یوویچ و همسرش، «پائول دبلیو. اس. آندرسون» است و این زوج، دو فرزند ۱۲ و ۵ ساله دارند.

آن هاتوی و همسرش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بچه‌دار شدند


«آن هاتوی» منتظر تولد فرزند دومش است. بازیگر برنده اسکار و همسرش، «آدام شولمن»، یک پسر ۳ ساله به‌نام «جاناتان روزنبنکز» دارند. آن با انتشار عکسی از خودش در اینستاگرام نوشت: «این استایل مربوط به فیلم سینمایی نیست. از شوخی گذشته، می‌خواهم همه افرادی که دوران سخت نازایی را تجربه کرده‌اند، بدانند که هیچکدام از حاملگی‌های من هم به‌راحتی نبوده است. عاشقتان هستم».

بلیک لایولی و رایان رینولدز

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بچه‌دار شدند


خانواده رایان بازیگر و بلیک مدل، پنج نفره شد. آن‌ها در روز ۴ اکتبر، در گفت‌وگویی با مجله پیپل، این خبر را تایید کردند که منتظر تولد یک دختر هستند که فرزند سومشان به‌شمار می‌آید. این زوج، یک دختر ۳ ساله و یک پسر ۵ ساله دارند.

مایکل فلپس و همسرش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بچه‌دار شدند


خانواده مایکل فلپس، «قهرمان شنای آمریکایی»، با تولد فرزند سوم بزرگتر شد؛ پسری به‌نام «ماوریک نیکولاس» که در تاریخ ۹ سپتامبر به‌دنیا آمد. فلپس، عکسی از خانواده پنج نفره‌شان در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و در کپشن نوشت: «به دنیا خوش آمدی ماوریک فلپس. خانواده پنج نفره. تاریخ تولد: ۹.۹.۱۹. مادر و فرزند، سالم هستند و پسر‌ها از اینکه برادر بزرگتر شدند، خیلی خوشحالند. #خانه‌ای پر از پسر».

نیکوله، همسر فلپس، هم همان عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «ماوریک بعد از ۳۶ هفته و ۲ روز در تاریخ ۹.۹.۱۹ به‌دنیا آمد و ما به او خوش‌آمد می‌گوییم. مرد بزرگ ما حدود سه کیلو بود و قدش هم نیم متر. او به‌سرعت قلب ما را ربود و من از اینکه مادر سه پسر هستم، به وجد آمده‌ام. شدیدا منتظرم که سفر زندگی را در میان مرد‌های زندگی‌ام ادامه دهم. #خانواده ۵ نفره».

دیگر فرزندان فلپس و نیکوله، «بکت ریچارد» و «بومر رابرت» نام دارند.

کیت مارا و جیمی بل

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بچه‌دار شدند


«کیت مارا» و «جیمی بل»، بازیگران فیلم سینمایی «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four)، صاحب اولین فرزندشان شدند. مارای ۳۶ ساله در کپشن عکسی که از پا‌های دختر تازه متولدشده‌اش منتشر کرد، نوشت: «ما چند هفته پیش بچه‌دار شدیم. این هم پا‌های دخترمان». نام این کودک هنوز اعلام نشده است. این اولین فرزند کیت ماراست، اما جیمی بل ۳۳ ساله، از ازدواج قبلی‌اش با «ایوان ریچل وود»، پسری ۶ ساله دارد.

اریک ون‌داتن و همسرش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بچه‌دار شدند


اریک ون‎داتن، بازیگر فیلم سینمایی «خاطرات یک شاهزاده خانم» (The Princess Diaries) و همسرش، آنجلا، صاحب اولین فرزندشان شدند. دختر این زوج در تاریخ ۱۷ می‌متولد شد. آنجلا، عکسی از دخترشان در اینستاگرام منتشر کرد و در کپشت نوشت که قد نوزاد، ۴۹ سانتی‌متر و وزنش، حدودا ۵.۵ کیلوگرم است.

او همچنین اضافه کرد: «به زمین خوش آمدی عزیزکم. به‌دنیا آوردن یک انسان، جادویی‌ترین تجربه زندگی‌ام تا به اینجا بوده. من هیچوقت فکر نمی‌کردم بتوان کسی را تا این حد دوست داشت. جدی می‌گویم. دخترکم، کلیر، من تو را از زندگی هم بیشتر دوست دارم. من و بابایی از اینکه تو ما را به‌عنوان پدر و مادرت انتخاب کردی، خیلی خوشحالیم. ممنون که عزیزترین گنج زندگی و ماجراجویی پیش‌روی ما هستی».

کیم کارداشیان و کانیه وست

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بچه‌دار شدند


تیم کارداشیان‌ها باز بزرگتر شد. کیم کارداشیان-وست در تاریخ ۱۰ می‌در توییترش اعلام کرد که او و همسر رپرش، کانیه، صاحب چهارمین فرزند مشترکشان شدند. این فرزند ازطریق رحم اجاره‌ای به‌دنیا آمد.

کیم در توییترش نوشت: «او به‌دنیا آمده و همه‌چیز تمام است. او انگار که برادر دوقلوی شیکاگو (دختر دیگر کیم) است. من مطئنم که چهره‌اش تغییر می‌کند، اما در حال حاضر به‌شدت شبیه شیکاگوست».

نام این کودک «سالم» (با سکون روی حرف لام) است و «کریس جنر»، مادر کیم، در برنامه‌ای عنوان کرد که دلیل انتخاب نام سالم این بوده که این نام در کتاب انجیل وجود دارد.

دلیل استفاده از رحم اجاره‌ای برای این فرزند و فرزند قبلی کیم و کانیه، این است که پزشکان پس از بارداری دوم کیم به او گفته بودند که دوباره باردار شدن برای او بسیار خطرناک است.

زوج کارداشیان-وست، پیش از این، دو فرزند دختر با نام‌های شیکاگو ۱۵ ماهه و نُرث ۶ ساله و یک پسر به‌نام سَنت ۳ ساله داشتند.

شاهزاده هری و مگان مارکل

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بچه‌دار شدند


جدیدترین عضو خانواده سلطنتی بریتانیا هم در تاریخ ۶ می‌در ساعت ۵:۲۶ صبح به‌دنیا آمد؛ اولین فرزند «شاهزاده هری» و «مگان مارکل»؛ پسری به‌نام «آرچی هریسون». زوج سلطنتی، این خبر را برروی پیج اینستاگرامشان منتشر کردند. در کپشن تصویر عنوان شده که وزن بچه، حدود ۳.۳ کیلوگرم است و گفتند که نام فرزند، دو روز پس از تولدش اعلام می‌شود.

شاهزاده هری، پس از تولد فرزندش (برخلاف رسم سلطنتی که پدر و مادر بایکدیگر حاضر می‌شوند)، به‌تن‌هایی در جلوی دوربین‌ها حاضر شد و با لبخندی به پهنای صورت گفت: «بسیار خوشحالم که اعلام کنم مگان و من در صبح امروز صاحب پسربچه‌ای شدیم؛ پسری بسیار سالم. مادر و فرزند هردو بسیار سالم هستند. این شگفت‌انگیزترین تجربه‌ای است که من تصورش را می‌کردم. کاری که مادران انجام می‌دهند، قابل توصیف نیست، اما ما هردو کاملا خوشحالیم و از تمامی کسانی که به ما محبت کردند و از ما حمایت کردند، سپاسگزاریم. این تجربه واقعا شگفت‌انگیز است و ما دوست داشتیم که آن را با همه به اشتراک بگذاریم».

وینسنت کسل و همسرش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بچه‌دار شدند


وینسنت بازیگر و همسرش، «تینا کوناکی»، در روز ۱۹ آپریل اعلام کردند که صاحب اولین فرزند مشترکشان شدند؛ دختری به‌نام «آمازونی».

بازیگر فیلم سینمایی «قوی سیاه» (Black Swan) با انتشار عکسی از آبشاری در جنگل‌های استوایی در کپشن نوشت: «آمازونی متولد شد».

ظاهرا نام کودک به بخشی از کشور برزیل اشاره دارد که این زوج، بخشی از سال را در آن منطقه زندگی می‌کنند.

کسل از همسر سابق خود، «مونیکا بلوچی»، دو دختر دارد؛ لئونی ۹ ساله و دوا ۱۴ ساله.

جیمی دورنان و آملیا وارنر

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بچه‌دار شدند


جیمی بازیگر و همسرش، آملیای بازیگر و موزیسین، در تاریخ ۳۱ مارس در اینستاگرام خود اعلام کردند که صاحب سومین فرزندشان شدند. آملیا در روز مادر در انگلستان، عکسی از سه جفت کفش بچه‌گانه منتشر کرد و در کپشن نوشت: «بسیار به سه دختر بی‌نظیرم افتخار می‌کنم. مادر سه دختر بودن واقعا غرورآفرین است. من امروز به‌شدت احساس خوش‌شانسی می‌کنم. #روزمادرمبارک».

خانواده دورنان، هنوز نام دخترشان را اعلام نکردند. آن‌ها دو دختر با نام‌های الوا ۳ ساله و دولسی ۵ ساله دارند.

کلیر هولت و همسرش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بچه‌دار شدند


بازیگر سریال «اصیل‌ها» (Originals)، «کلیر هولت» و همسرش، «اندرو جوبلون»، صاحب اولین فرزندشان شدند. هولت با انتشار عکسی از پسرشان که خواب بود و در پتوی بیمارستان پیچیده شده بود، در تاریخ ۲۹ مارس در اینستاگرامش اعلام کرد که پسرشان با نام «جیمز هولت جوبلون» متولد شده است. او در کپشن نوشت: «هرچیزی که دیگران در اینباره می‌گویند، درست است. هیچ عشقی مانند این عشق وجود ندارد».

هولت در ماه اکتبر در اینستاگرامش، اعلام کرد که حامله است؛ او هفت ماه پیش از آن گفته بود که جنینش سقط شده و مجبور شده کورتاژ کند و درحال حاضر دچار عواقب آن شده است.

گرتا گرویک و نوآ بامباچ

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بچه‌دار شدند


بازیگر، نویسنده و کارگردان نامزد جایزه اسکار و کارگردان فیلم «لیدی برد» (Lady Bird)، «گرتا گرویگ» و نامزدش، «نوآ بامباچ» که او هم کارگردان نامزد جایزه اسکار است، صاحب اولین فرزندشان شدند. آن‌ها این خبر را در تاریخ ۲۰ مارس در اینستاگرام تایید کردند.

این زوج هنوز هیچ جزئیات دیگری در اینباره بروز ندادند؛ ازجمله جنسیت و نام فرزندشان. این اولین فرزند گرتاست، اما نوآی ۴۹ ساله، از همسر سابق خود، «جنیفر جیسون لی» بازیگر، پسری به‌نام «رومر» دارد.

جسیکا سیمپسون و همسرش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بچه‌دار شدند


بالاخره فرزند سوم «جسیکا سیمپسون»، پس از اینکه جسیکا مشکلات زیادی ازجمله بیماری برونشیت را پشت‌سر گذاشت، در تاریخ ۱۹ مارس به‌دنیا آمد. جسیکا و همسرش، «اریک جانسون»، این خبر را در تاریخ ۱۹ مارس به‌طور انحصاری به مجله پیپل اعلام کردند.

این کودک که نامش، «بِردی» است، هنگام تولد، حدود پنج کیلو وزن داشت.

سیمپسون با انتشار عکسی سیاه و سفید از دختر بزرگش که به ملاقات فرزند کوچکشان رفته بود، در اینستاگرام، در کپشن نوشت: «ما خیلی خوشحال و مفتخریم که تولد دختر همه‌چیز تماممان، بردی مائه جانسون، را اعلام کنیم».

جسیکا از همسر سابقش، یک پسر ۵ ساله به‌نام ایس و یک دختر ۷ ساله به‌نام ماکسول دارد.

ریچارد گر و همسرش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بچه‌دار شدند


بازیگر ۶۹ ساله فیلم سینمایی «زن زیبا» (Pretty Woman) و همسر ۳۵ ساله‌اش، «آلخاندرو سیلوا» در اوایل ماه فوریه، صاحب اولین فرزند مشترکشان شدند؛ یک پسر. گر از همسر سابقش، «کری لاول»، یک پسر ۱۹ ساله به‌نام هومر جیمز دارد و سیلوا نیز از ازدواج سابقش، صاحب یک پسر ۶ ساله به‌نام آلبرت است.

تام هاردی

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ بچه‌دار شدند


«تام هاردی»، بازیگر فیلم سینمایی «ونوم» (Venom) برای سومین بار بچه‌دار شد. هاردی ۴۱ ساله و همسر ۳۷ ساله‌اش، «شارلوت ریلی»، در اوایل ماه ژانویه، صاحب دومین فرزند مشترکشان شدند و هنوز نام کودک را اعلام نکردند.

این زوج، یک فرزند ۳ ساله هم دارند که در اکتبر سال ۲۰۱۵ متولد شد. هاردی از رابطه قبلی‌اش، یک پسر ۱۰ ساله به‌نام لوییز توماس نیز دارد.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------