سلیمانی گفت:به خاطر "همسایه ها" سه پیشنهاد سینمایی را رد کردم/ترانه‌هایم بر گرفته از زندگی شخصی من است



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,حسین سلیمانی

سلیمانی با اشاره به اینکه در مدت تصویربرداری سریال "همسایه ها" سه پیشنهاد سینمایی را رد کرده است، گفت: خدا را شکر هنوز فضای ترانه فروشی برای خودم راه نینداخته ام.

حسین سلیمانی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرگزاری میزان گفت: شعر و ترانه برای من خیلی مهم  است و بخش اصلی زندگی من را تشکیل می دهد.

 

وی ادامه داد: قرار بود مجموعه اشعارم، چند سال قبل چاپ بشود اما در این زمینه با مشکلاتی رو به رو شدم.

 

بازیگر سریال تلویزیونی " همسایه ها" همچنین تصریح کرد: اسم کتاب مجموعه ترانه هایم " کافه نشین قمار باز" است و امیدوارم که امسال این اثر چاپ بشود.

 

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: برای چاپ کتابم حتی با سينا جعفريه مديريت یکى از انتشارات هم صحبت کرده ام البته پیشنهاداتی از یکی دو انتشارات دیگر هم داشته ام اما به دلیل اینکه از ابتدا با همان انتشارات صحبت کرده بودم، قرار است کتاب من از سوی آنجا منتشر شود.

 

بازیگر سریال تلویزیونی "نردبام آسمان" همچنین توضیح داد: مجموعه اشعارم آماده انتشار است و فکر می کنم که تا پایان امسال یا اوایل سال آینده روانه بازار شود البته در نهایت باید دید که خداوند چه می خواهد.

 

وی یادآور شد: در چند سالی که در زمینه ترانه سرایی فعالیت داشته ام، کم کار بوده ام چون عادت ندارم که به یکباره و در یک زمان مشخص ترانه ای را به پایان برسانم و شعر من بیشتر جنبه جوششی دارد.

 

سلیمانی افزود: به عنوان نمونه ممکن است یک بند از یک شعر را بنویسم اما مشخص نیست که بند بعدی چه زمانی در ذهنم جاری شود.

 

بازیگر فیلم سینمایی "اروند" همچنین گفت: با خواننده های مختلفی از جمله رضا صادقی، شهاب مظفرى و علی عبدالمالکی و ...فعالیت داشته ام. به عنوان نمونه یکی از ترانه هایم که رضا صادقی آن را خوانده است، ترانه " غرور" نام دارد و ترانه دیگر برای شهدای مفقود الاثر گفته شده است كه ترانه ای مشترك است.

 

بازیگر سریال تلویزیونی" پژمان" اظهار کرد: به تازگی ترانه ای برای علی عبدالمالکی سروده ام که در جدیدترین سری فعالیت های این خواننده منتشر می شود.

 

وی همچنین تصریح کرد: هنوز فضای ترانه فروشی برای خودم راه نینداخته ام و امیدوارم که راه نیندازم به دلیل اینکه تا وقتی همین گونه کار می کنم، حالم خیلی بهتر است.

 

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما همچنین ادامه داد: البته این موضوع به معنای آن نیست که ترانه هایم را همین طوري در اختیار هنرمندان قرار بدهم بلکه هزینه های ترانه ها را دریافت می کنم اما هیچ وقت به این اتفاق به عنوان یک تجارت نگاه نکرده ام.

 

وی توضیح داد: به طور یقین ترانه سراها از اتفاق های زندگی شخصی خود و اطرافيانشان در ترانه هایشان استفاده می کنند و بسیاری از رویدادهایی که در ترانه هایم از آن ها صحبت می کنم مربوط به زندگی شخصی من  يا پيرامون من است.

 

بازیگر فیلم سینمایی "نهنگ عنبر" یادآور شد: البته من برای ترانه هایم بیشتر از سایر افراد الگو برداری می کنم چرا که در زندگی خودم اتفاق خیلی ویژه ای رخ نداده است و اگر هم چیزی بوده در ترانه هایی مانند "غرور" به نگارش درآمده است اما به طور کلی تعداد ترانه هایی که برای حال خودم نوشته ام، بسیار اندک است.

 

وی خاطرنشان کرد: در مدت زمانی که مشغول ایفای نقش در سریال تلویزیونی "همسایه ها" بودم سه اثر سینمایی به بنده پیشنهاد شد که چون سر کار بودم نتوانستم آن ها را قبول کنم.

 

گفتنی است، سریال تلویزیونی "همسایه ها" هر شب ساعت 21:45 از شبکه نسیم میهمان مخاطبان تلویزیون می شود.

 

در این سریال تلویزیونی هنرمندانی همچون سید جواد رضویان، مهران غفوریان، حسین سلیمانی، نعیمه نظام دوست، بهاره رهنما، سپند امیر سلیمانی و سیروس گرجستانی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------