پژمان جمشیدی: کمدی مهم‌ترین ژانر سینمایی است



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پژمان جمشیدی

بازيگر فيلم «خوب بد جلف» گفت: من و سام درخشاني خيلي نگران اين اتفاق هستيم که زوج‌مان تکراري شود، البته مخاطب آثاري را که ما بازي مي‌کنيم، مي‌بيند، اما باور کنيد بيست برابر بيشتر از چيزي که ما بازي مي‌کنيم بهمان پيشنهاد مي‌شود، اما آنها را رد مي‌کنيم. پژمان جمشيدي بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون در گفت‌وگو با ميزان، پيرامون ايفاي نقش در فيلم سينمايي «ارتش سري» يا همان «خوب بد جلف 2» گفت: هنگام تماشاي «ارتش سري» خيلي استرس داشتم، زيرا اين فيلم به واسطه طولاني شدن زمان فيلمبرداري حذفيات زيادي داشت، اما از تماشاي آن بسيار لذت بردم، به نظر من اين فيلم از نسخه اول «خوب بد جلف» بسيار بهتر و تکنيکي‌تر ساخته شده بود.

 

وي در همين راستا ادامه داد: شايد در برخي موقعيت‌ها برخي دوستان بگويند که نسخه اول بيشتر مخاطب را مي‌خنداند، اما از لحاظ کيفي و ساختار فيلم به نظر نسخه دوم «خوب بد جلف» چند سر و گردن از نسخه اول بالاتر است. بازيگر فيلم ارتش سري درباره احتمال تکراري شدن زوج خودش با سام درخشاني افزود: خود ما هم خيلي نگران اين اتفاق هستيم که زوج‌مان تکراري شود، البته مخاطب آثاري که ما بازي مي‌کنيم را مي‌بيند اما باور کنيد بيست برابر بيشتر از چيزي که ما بازي مي کنيم بهمان پيشنهاد مي‌شود اما آنها را رد مي‌کنيم. وي در همين رابطه تاکيد کرد: هر دو ما به همين دليل مراقب انتخاب‌هاي خود هستيم، البته در سطح جهان لورل و هاردي سال‌ها بازي کردند و دل مخاطب را هم نزدند اما در کل فرهنگ ما کاملا متفاوت است و بايد حواس خود را جمع کنيم، البته من و سام کلا دو فيلم بازي کرديم که البته هر دو به نسخه دوم کشيده شد.

 

بازيگر فيلم سينمايي «تگزاس» افزود: من فکر مي‌کنم که تهيه‌کنندگان اينقدر باهوش باشند که فيلم‌هايي را بسازند که گيشه داشته باشد اما در هر صورت فعلا قصد داريم در نسخه سوم دو فيلم خوب بد جلف و تگزاس همکاري داشته باشيم. وي درباره علاقه شخصي خود براي ايفاي نقش‌هاي خود تصريح کرد: امسال در دو فيلم با دو ژانر کاملا متفاوت بازي کردم که اين اتفاق برايم جذابيت زيادي داشت، قطعا اگر فيلمنامه‌اي باشد که احساس کنم مي‌توانم در آن بازي کنم برايم ژانرش مهم نيست، البته ژانر کمدي را خيلي دوست دارم، برخلاف برخي که فکر مي‌کنند کمدي ژانر مهمي نيست اما من اعتقاد دارم که کمدي مهم‌ترين ژانر سينما است.

 

بازيگر سريال «پژمان» با اشاره به بازگشت خود به تلويزيون افزود: من از ابتداي سال روي پرده سينما فيلم داشتم و آثار زيادي از من اکران شد، سينما در کل دو ميليون مخاطب دارد و ما هشتاد ميليون جمعيت داريم، از آنجايي که دوست دارم ارتباط بيشتري با مخاطبان داشته باشم پيشنهاد بازي در سريالي کمدي به کارگرداني جليل سامان را پذيرفته‌ام. جمشيدي با اشاره به حال‌و‌هواي سريال جليل سامان خاطرنشان کرد: داستان اين سريال از زمان پيش از انقلاب اسلامي آغاز شده و به دوران بعد از انقلاب اسلامي مي‌رسد، اين سريال براي تلويزيون ساخته مي‌شود و از تير ماه جلوي دوربين رفته‌ام.

 

 روزنامه آرمان

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------