فریبرز عرب نیا بازی در پروژه «چ مثل چمران» را رها کرده و به تهران بازگشت!



فریبرز عرب نیا,عکس فریبرز عرب نیا,تصاویر فریبرز عرب نیا

عرب نیا که بعد از تستهای متعدد برای ایفای نقش شهید چمران در تازه ترین پروژه حاتمی کیا با عنوان «چ» قرارداد بسته بود به دلیل اختلاف نظرات فراوان با حاتمی کیا که عمده آن به بیان و لحنش در ادای دیالوگ بازمی گشت نتوانست همکاری با وی را ادامه دهد و به همین دلیل کار را نیمه تمام گذاشته و به تهران بازگشت.

به گزارش شبکه ایران همان طور که بسیاری از مخاطبان سینما پیش بینی می کردند فریبرز عرب نبا نتوانست تحت کاریزمای ابراهیم حاتمی کیا کار کند و یکی از شاه نقشهای کارنامه سینمایی اش را از دست داد. عرب نیا که بعد از تستهای متعدد برای ایفای نقش شهید چمران در تازه ترین پروژه حاتمی کیا با عنوان «چ» یا «چ مثل چمران» قرارداد بسته بود به دلیل اختلاف نظرات فراوان با حاتمی کیا که عمده آن به بیان و لحنش در ادای دیالوگ بازمی گشت نتوانست همکاری با وی را ادامه دهد و به همین دلیل کار را نیمه تمام گذاشته و به تهران بازگشت.

فیلبرداری «چ» حدودا دو هفته قبل در منطقه اورامانات کرمانشاه کلید خورده بود اما چند روز قبل به دلیل برخی اختلافات، فیلمبرداری متوقف شده و گروه به تهران برگشته اند. آن طور که «بانی فیلم» گزارش داده ظاهراً چند روز قبل بعد از اختلافی که میان کارگردان و بازیگر نقش چمران روی داده، حاتمی کیا و تهیه کننده نیز تصمیم می گیرند فیلمبرداری را تعطیل و گروه عازم تهران شوند.

عرب نیا در حال خواندن سناریوی «چ مثل چمران»

یکی دو روزی است گروه فیلم «چ» در تهران مستقر و در حال فراهم کردن مقدمات دوباره برای از سرگیری فیلمبرداری هستند. آن طور که از شواهد امر بر می‌آید خروج حتمی فریبرز عرب نیا از پروژه «چ» و جایگزین شدن بازیگر دیگری برای ایفای نقش شهید چمران است. محسن تنابنده، حمید فرخ نژاد و جمشید هاشم پور از جمله گزینه های جایگزین عرب نیا هستند.  اگر این اتفاق بیفتد باید بیشتر سکانس های این فیلم مجددا در اورامانات کرمانشاه جلوی دوربین برود چرا که فریبرز عرب نیا در نقش شهید چمران بازیگر اصلی فیلم «چ» بوده که طی دو هفته گذشته جلوی دوربین حسین جعفریان رفته است. سعید راد و بابک حمیدیان نیز ظاهراً جلوی دوربین «چ» رفته‌اند. هنوز مشخص نیست حاتمی کیا و گروهش چه تاریخی فیلمبرداری را از سر می‌گیرند. مریلا زارعی  و مهدی سلطانی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

حاتمی کیا در این فیلم دو روز از زندگی شهید مصطفی چمران را در سال 1358 به تصویر می‌کشد. برای این پروژه 4 تا 5 ماه فیلمبرداری پیش بینی شده است.‌مهدی کریمی تهیه کنندگی فیلم «چ» را بر عهده دارد. احتمالا فیلم «چمران» با تغییر بازیگر نقش اصلی ادامه خواهد یافت. تغییر بازیگر در فیلم های حاتمی کیا مسبوق به سابقه است. که مهم ترین نمونه آن جایگزینی پرویز پرستویی به جای جمشید هاشم پور در فیلم «روبان قرمز» است. اتفاقی که کمی پیش از آغاز فیلمبرداری رخ داد.... / inn.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------