آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

اشتباه فاحش در انتشار خبر بازگشت "فریماه فرجامی" به سینما !



 

اشتباه فاحش در انتشار خبر بازگشت

 

بیتا فرهی در کنار محمدرضا فروتن، باران كوثری و نگار جواهریان در فیلم «زیبا» بازی می کنند نه فریماه فرجامی!

بیتا فرهی، باران كوثری و نگار جواهریان در فیلم سینمایی «زیبا» به كارگردانی حمیدرضا قطبی بازی می كنند. این پروژه با نام قبلی «جامه دران» چندی قبل به تهیه كنندگی جهانگیر كوثری مجوز ساخت دریافت كرد و این روزها در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد. پیش از این بازی محمدرضا فروتن در این فیلم قطعی شده بود و قرار است طی روزهای آینده چند بازیگر دیگر به این جمع اضافه شوند.

نكته قابل توجه در مورد این فیلم، اشتباه روزنامه بانی فیلم در درج خبر حضور فریماه فرجامی در این پروژه بعد از سال ها دوری از سینماست! این خبر بی اساس که با عکس و تیتر یک در روزنامه سینمایی کشور منتشر شد، موجب واکنش و انتشار تکذیبیه توسط جهانگیر کوثری تهیه کننده فیلم شد. وی در یادداشتی نوشت که شاید خبرنگاران روزنامه فریماه را با بیتا و فرهی را با فرجامی اشتباه گرفته اند! کوثری تصریح کرد که هیچ مذاکره ای با فرجامی نداشته و شاید انتشار این خبر غلط باعث تکدر هنرمند بزرگ خانم فرجامی شود یا خانم فرهی تصور کنند فریماه فرجامی را جایگزین ایشان کرده ایم.

لازم به توضیح است که فریماه فرجامی آخرین بار در «زهر عسل» به كارگردانی ابراهیم شیبانی بازی كرده بود و از ۹ سال قبل تاكنون جلوی دوربین نرفته است. روزنامه بانی فیلم حتی نام این فیلم را هم به اشتباه «چشمان سیاه» درج کرده بود!

فیلمنامه «زیبا» را حمیدرضا قطبی و ناهید طباطبایی براساس كتاب "جامه دران" طباطبایی نوشته اند كه بازنویسی آن به تازگی به پایان رسیده و داستان زنی است كه در مراسم ختم پدرش پی به روابط جدیدی در زندگی او می برد و حقایقی را كشف می كند. طبق برنامه ریزی قرار است با مهیا شدن شرایط «زیبا» آبان ماه كلید بخورد. تمام صحنه های این فیلم در تهران و اطراف آن فیلمبرداری خواهد شد. این اولین فیلم بلند حمیدرضا قطبی است.... / پایگاه خبری ـ تحلیلی سینمای ما

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------