تلویزیون مدتی است حرکت رو به جلویی ندارد / بازی در نقش‌های تاریخی را دوست دارم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,عبدالرضا اکبری

عبدالرضا اکبری گفت: اغلب بازیگران این سریال لهجه مازندرانی دارند، اما تلاش شده تا وارد جزئیات این لهجه نشویم که برای مخاطب لوث شود و برخی‌ اهالی این استان را دلخور کند.

 «عبدالرضا اکبری» بازیگر تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با فارس گفت: مدتی است مشغول بازی در سریال «شکوه یک زندگی» به کارگردانی رضا بهشتی هستم. لوکیشن این سریال در شمال کشور و در روستای غریب محله از توابع بهشهر در استان مازندران است.

 

وی ادامه داد: در این سریال نقش خانی متمول را بازی می‌کنم که برخلاف آنچه از خان‌ها تا الان دیدیم، او فردی بخشنده و مهربان است. همچنین قصه «شکوه یک زندگی» پیرامون زندگی نارگل دختر این خوان است.

 

این بازیگر با اشاره به استفاده از لهجه شمالی در این سریال گفت: اغلب بازیگران این سریال لهجه مازندرانی دارند، اما تلاش شده تا وارد جزئیات این لهجه نشویم که برای مخاطب لوس شود و برخی‌ اهالی این استان را دلخور کند.

 

اکبری درباره پیشنهادهایی که در این مدت در زمینه کارهای تصویری داشته است،‌ نیز گفت:‌از پیشنهادهایم راضی نیستم و به همین دلیل است که مدتی است کم کار شده‌ام و موضوعی نیست که فقط من بگویم و اغلب همکارانم بارها در اینباره صحبت کردند. از طرفی ما با مخاطبانمان زندگی می‌کنیم و باید کاری را انجام دهیم که در شان خودمان و آنها باشد.

 

بازیگر سریال «شیوع» با اشاره به ضعف آثاری که اینروزها ساخته می‌شود، ادامه داد: عمدتا سازندگان توجه کمتری به تولید آثارشان دارند و قصه‌های تکراری‌ای را روایت می‌کنند که ضعیف نوشته می‌شود که در ادامه سریال‌های ترکیه‌ای و هندی است و همین باعث می‌شود که به تکراری کلیشه‌ای بیفتیم. متاسفانه مدتی است که در سینما و تلویزیون شاهد حرکتی رو به جلو نیستیم. اگر هر از گاهی جرقه‌ای زده می‌شود برای جمعیتی به وسعت 80 میلیون کافی نیست و ما هر سال نیاز به تولید 10 فیلم و 10 سریال با کیفیت از همه لحاظ داریم.

 

وی درباره حضورش در نقش فضل الله زاهدی در سریال «معمای شاه» بیان داشت: معتقدم که همیشه حضور در نقش‌های تازه یکسری نکات جدید را به بازیگر یاد می‌دهد و بازی در نقش زاهدی نیز دریچه جدیدی از تاریخ را رو به من باز کرد. همیشه بازی در نقش‌های تاریخی را دوست داشتم و زاهدی نیز یکی از افراد تاثیر گذار در آن برهه از تاریخ و نخست وزیر ایران بوده است.

 

این بازیگر در ادامه با اشاره به گریم و شباهتش به زاهدی نیز بیان داشت: محمدرضا ورزی همیشه بازیگران آثار تاریخی را بر اساس نکات ریز چهره و شباهت‌هایی که می‌داند در گریم به درستی درمی‌آید، انتخاب می‌کند و این موضوع در مورد من نیز مصداق داشت و توسط گریم شبیه به زاهدی شدم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------