آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

گلایه مریم امیرجلالی از شایعه‌سازان / مجید یاسر داماد من نیست!



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خندوانه

«خندوانه» شب گذشته مهمان بازیگر «خانه به دوش» و شنونده درد دل های او بود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مریم امیرجلالی با دلی پر از حرف‌ها و شایعاتی که برایش ساخته‌اند، شب گذشته در جایگاه ویژه مهمانان «خندوانه» حاضر شد.

 

وی ابتدا در خصوص اصالتش اظهار داشت: من بارها گفتم که ملایری و اراکی و ... نیستم و تنها مادر من متولد اراک بوده. او هم پس از ازدواج به تهران آمد و من نیز متولد همین جا هستم.

 

امیرجلالی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به جوان که از داماد او پرسید، گفت: اینجا باز هم باید بگویم که مجید یاسر داماد من نیست؛ نمی دانم مردم این حرف ها را از کجا می سازند.

 

او ادامه داد: ما باید اصلاح و تغییرات را از خودمان شروع کنیم و با وجود برخی از این رفتارها درست نیست که همه چیز را از مسئولین بخواهیم و تمام اتفاقات را به گردن آن‌ها بیندازیم.

 

در ادامه نوبت به خاطره‌گویی از دورانی رسید که در آن این بازیگر مدام در مدرسه شیطنت می‌کرد و راهی دفتر می‌شد.

 

اما داستان بازیگر شدن او نیز از بحث های دیگر بود که به میان آمد. امیرجلالی درباره این ماجرا به آغاز اتفاقی کار بازیگری اشاره کرد و فیلمبرداری که در طبقه پایین خانه‌اش رخ داد را عامل این اتفاق خواند.

 

در ادامه یادی از «خودرو تهران 11» مرضیه برومند شد و جلالی برومند را نه تنها یک دوست؛ بلکه به عنوان یک استاد و انسان واقعی خواند.

 

بعد از لبخند 10 ثانیه ای و خداحافظی امیرجلالی، تصاویری از لبخند مهمانان این هفته پخش شد و در نهایت احسان خواجه امیری و کیانوش رستمی به علت نزدیک بودن رای، تندیس بهترین لبخند هفته را از آن خود کردند.

 

در ادامه بیژن بنفشه خواه آمد و پس از اجرای پانتومیم با دعاهای خیر برای همه این قسمت از خندوانه را به پایان رساند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------