"نفس شیرین" 8 آذر روی آنتن شبکه سه می‌رود



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,نفس شیرین

بابائیان با اشاره به اینکه تدوین سریال "نفس شیرین" تا قسمت نهم انجام شده، از 8 آذر به عنوان زمان پخش این اثر تلویزیونی سخن گفت.

داریوش بابائیان مدیر پروژه سریال تلویزیونی "نفس شیرین" در گفت و گو با میزان گفت: درباره پخش سریال تلویزیونی "نفس شیرین" سیما فیلم باید تصمیم بگیرد اما به احتمال زیاد نخستین قسمت این سریال 28 صفر برابر با 8 آذر روی آنتن می رود.

 

وی ادامه داد: پیش تر اعلام کرده بودیم که سریال تلویزیونی "نفس شیرین" از شب اول ماه محرم روی آنتن می رود اما زمان پخش این اثر تلویزیونی تغییر کرده است، البته هم اکنون سریال های بسیاری وجود دارند که با وجود اتمام مراحل تولید، زمان پخششان مشخص نیست.

 

 بابائیان تصریح کرد: سریال تلویزیونی "نفس شیرین" در 13 قسمت و برای پخش از شبکه سه سیما تولید شده است. تدوین این اثر تا قسمت نهم آن انجام شده است.

 

مدیر پروژه سریال "نفس شیرین" همچنین اظهار کرد:  این سریال به موضوع اهدای عضو و آموزش‌هایی در این رابطه می پردازد تا اگر فردی علاقمند بود که در چنین فعالیت خداپسندانه ای شرکت کند، بداند که چگونه باید اقدام کند.

 

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: همچنین فرشید طالبی فوتبالیست کشورمان نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته و می توان گفت که "نفس شیرین" با وجود برخورداری از بازیگران مختلف در ابعاد گوناگون به خوبی می تواند مخاطب را جذب کند.

 

بابائیان خاطرنشان کرد: سریال تلویزیونی "نفس شیرین" به کارگردانی سیامک خواجه وند و تهیه کنندگی کیان بابائیان و با بازی هنرمندانی همچون علیرضا جلالی تبار، نیما شاهرخ شاهی، فخر الدین صدیق شریف، کیمیا بابائیان ، شهین تسلیمی، زهره حمیدی، مریم معصومی، مهدی امینی خواه، کاظم افرندنیا و مهوش وقاری تولید شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------