اکرم محمدی: سینما تنها روی پاشنه تجارت می‌چرخد!



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,محمدی

بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه مدت 4 سال است کار تصویری انجام نداده، گفت: این روزها سینما تنها روی پاشنه صنعت در حال چرخیدن است.

اکرم محمدی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت وگو با میزان گفت: این روزها مشغول کار جدیدی نیستم چرا که کیفیت کارها را خوب نمی بینم، در شرایطی که کیفیت کارها قابل قبول نیست، طبیعتاَ اگر پیشنهادی هم وجود داشته باشد، پیشنهاد خوبی نبوده و یا اثری که مدنظرم باشد نبوده است.

 

محمدی همچنین اظهار کرد: نمی دانم شرایط چگونه است که در سینما برخی فیلم ها یک باره فروش خیلی زیادی پیدا می کنند در حالی که بیشتر آثاری که این روزها ساخته می شود ضعیف است.

 

وی تصریح کرد: تصور می کنم همه با این معضل رو به رو باشند و دلیل این موضوع هم مشخص است و این است که باید کاری وجود داشته باشد تا افراد بتوانند کار کنند و همچنین باید اثر خوبی ساخته شود که افرادی که سال ها در این حرفه فعالیت داشته اند رغبت کنند تا در آن اثرحضور پیدا کنند.

 

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما همچنین گفت: امیدوارم آثار تولیدی در درجه قابل قبولی قرار بگیرد و وضعیت کنونی سر و سامان پیدا کند و مردم با تولید شدن آثار خوب دوباره جذب آثار نمایشی شوند.

 

وی در ادامه صحبت های خود توضیح داد: باید ببینیم با اکران فیلم های مختلف در جشنواره امسال فیلم فجر چه اتفاقی می افتد وآیا وضعیت قابل تغییر پیدا کردن است یا خیر؟ امسال وارد چهارمین سالی می شوم که اصلاَ کار تصویری انجام نداده ام.

 

محمدی یادآور شد: در بخش سینما همیشه عنوان هنر و صنعت کنار هم قرار داشته اند که این روزها بخش صنعت بسیار قوی تر از بخش هنر شده است و الان سینما فقط وارد چرخه صنعت شده البته این موضوع اشکالی هم ندارد چرا که در همه نقاط دنیا سینما یعنی همراهی هنر و صنعت با یکدیگر.

 

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی آمار فروش فیلم های سینمایی نشان می دهد که تجارت در این بخش رونق دارد و تنها روی این بخش در حال چرخیدن است. امیدواریم در بین آثاری که در این عرصه تولید می شوند، کارهای قابل قبولی نیز ارائه شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------