آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

جنیفر لوپز به مد روز علاقه ندارد!



 

 

چهره های ورزشی در تشییع احمد رضایی

 

این خواننده و بازیگر مشهور از مد روز پیروی نمی کند و ترجیح می دهد از مدها و لباسهای مرسوم در دنیای قدیم هالیوود استفاده کند.

 

او گفت:"وقتی می خواهم لباس انتخاب کنم ، فقط از احساسم کمک می گیرم و چیزی را می پوشم که واقعا" دوست دارم . اگرچه بعضی از لباسها و سبکهای مدرن و جدید را هم خیلی دوست دارم اما واقعا" طبق مد روز عمل نمی کنم و ترجیح می دهم ، ظاهرم کلاسیک باشد. من عاشق مدها ولباسهای هالیوود قدیم هستم. من در منطقه برانکس شهر نیویورک متولد شده ام و در منطقه هیپ هاپ بزرگ شده ام ، بنابراین مدها و سنتهای این مناطق در من ریشه دوانده است."

جنیفر ۴۲ ساله در انتخاب لباسهایی که برای فرش قرمز می پوشد نیز سهم زیادی دارد و درنهایت خودش تصمیم می گیرد که چه لباسی بپوشد زیرا او معتقد است لباس هرکس باید نشانگرسلیقه او باشد.

این خواننده مشهور و زیبا که مادر دو فرزند دوقلو است به مجله لوک گفت:" در انتخاب لباسهایی که برای فرش قرمز می پوشم خیلی دخالت می کنم . طراح لباس تعداد زیادی لباس برای من می آورد و پیشنهادهای زیادی ارائه می دهد اما درنهایت خودم انتخاب می کنم که چه لباسی بپوشم.

اگرچه طراحان لباس در کارشان حرفه ای هستند و بخوبی می دانند که چه لباسهایی مناسب هستند اما واقعیت این است که لباس من باید نشانگر شخصیت و سلیقه من باشد.".../ پرتال آفتاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------