جنیفر لوپز : من مستقل هستم!



 

 

جنیفر لوپز : من مستقل هستم!

 

خواننده موفق آهنگ " روی زمین " که در ماه ژوئیه بعد از ۷ سال زندگی مشترک ،جدائی خود از همسرش مارک آنتونی را اعلام کرد ، ادعا می کند که از شکستها و ناکامیهای زندگی اش ناراحت و ناامید نمی شود و براحتی می تواند مستقل زندگی کند و از این بابت بخودش افتخار می کند.

او گفت:" در طول چند سال گذشته متوجه شده ام که می توانم مستقل زندگی کنم و روی پاهای خودم بایستم و آموخته ام که بخاطر این موضوع بخودم افتخار کنم."

"در طول این سالها یاد گرفته ام که باید بجای اینکه بخاطر کارهایی که انجام نداده ام و کارهایی که می توانستم بهتر انجام بدهم ، خودم را سرزنش کنم ، خودم را دوست داشته باشم و بخودم افتخار کنم."

"وقتی خودم را برای انجام کاری تشویق می کنم و بخودم انرژی مثبت می دهم بلافاصله تاثیر آن را در کارهایم مشاهده می کنم و کارهایم را بهتر انجام می دهم."

اگرچه این ستاره ۴۲ ساله قبول دارد که گاهی اوقات زندگی برایش سخت می شود و در این مواقع از یک زن قدرتمند الهام می گیرد.

"مادربزرگم همیشه الهام بخش زندگی من است. او آشپزی کردن را به من آموخت وبه من یاد داد که از خدمت کردن نترسم و فروتن باشم.او همیشه به من می گفت که باید با لباسها و ظاهری زیبا از خانه بیرون بروی زیرا همه مردم افراد خوش لباس و شیک را دوست دارند و به تو احترام خواهند گذاشت."... / پرتال آفتاب 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------