علاقه مارک آنتونی به جنیفر لوپز هرگز از بین نمی رود



 

 علاقه مارک آنتونی به جنیفر لوپز هرگز از بین نمی رود

 

 مارک آنتونی همیشه همسر سابقش ، جنیفر لوپز را دوست خواهد داشت.مارک آنتونی همیشه همسر سابقش ، جنیفر لوپز را دوست خواهد داشت.

این زوج هالیوودی که دو فرزند دوقلوی سه ساله با نامهای مکس و امی دارند ، بعد از ۷ سال زندگی مشترک ، در ماه ژوئیه سال جاری جدایی خود را رسما" اعلام کردند اما مارک آنتونی تاکید کرده است که جنیفر همیشه در قلب او جای خواهد داشت.

او گفت:"من همیشه جنیفر را دوست خواهم داشت."

بنا به گفته مارک، هیچ یک از آنها از این جدایی متعجب و غافلگیر نشدند زیرا هر دوی آنها به این نتیجه رسیده بودند که مشکلات جدی در رابطه آنها وجود دارد و ادامه زندگی مشترک برای آنها امکان پذیر نیست.

مارک گفت:" ما از روی احساس و تعصب تصمیم نگرفتیم .هر دوی ما برای خودمان دلایل منطقی داشتیم بنا براین این جدایی برای هیچ کدام از ما غافلگیر کننده و تعجب آور نبود. این قبیل مسائل در زندگی هر انسانی رخ می دهد. من و جنیفر بطور مشترک و با همفکری یکدیگر به این نتیجه رسیدیم و این تصمیم را گرفتیم."

مارک آنتونی تلاش می کند به زندگی عادی خود ادامه دهد و به گذشته فکر نکند.

او گفت:"این یک تشیع جنازه نیست. یک مراسم تدفین هم نیست. یک زمانی هر دوی ما تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم و حالا به این نتیجه رسیده ایم که این ازدواج نمی تواند بیشتر از این ادامه پیدا کند، فقط همین."

جنیفر اخیرا" گفته بود:" که هردوی آنها دلشان می خواست ،این ازدواج ادامه پیدا کند و از این جدایی ناراحت هستند."

جنیفر گفت:"این سخت ترین تصمیم زندگی من بود . من واقعا" دلم می خواست این خانواده هیچ وقت متلاشی نشود. این بزرگترین رویای زندگی من بود و برای رسیدن به این آرزو خیلی تلاش کردم .هر دوی ما تلاش کردیم ، اما بعضی وقتها تلاشهای ما هیچ نتیجه ای ندارد و این واقعا" ناراحت کننده است اما من هنوز هم به عشق خوش بین هستم ، من به عشق معتقدم و عشق هنوز هم بزرگترین رویای زندگی من است." .... / پرتال آفتاب 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------