ارتباط "جنیفر لوپز" با هنرپیشه فیلم خماری ؟!!!!+عکس



 

ارتباط

"جنیفر لوپز" که به تازگی از همسرش مارک آنتونی جدا شده است هفته گذشته در حال صرف شام با هنرپیشه مطرح فیلم خماری "بردلی کوپر" در یک رستوران در لس آنجلس مشاهده شد!

 

به گزارش واحد خبرآفتاب به نقل از رسانه های خارجی، "جنیفر لوپز" خواننده و هنرپیشه مشهور آمریکایی در حالی که خبر جدایی او از همسر سابقش "مارک آنتونی" همچنان بحث داغ رسانه ها در سراسر دنیاست هفته گذشته در یک رستوران در لس آنجلس در حال صرف غذا با هنرپیشه مطرح فیلم خماری "بردلی کوپر" باز هم سوژه ای داغ برای عکاسان و خبرنگاران ایجاد کرد .

اگرچه جنیفر لوپز و "بردلی کوپر" هر دو این قرار شام را یک قرار کاری دانسته اند و هر دو داشتن رابطه عشقی را تکذیب می کنند ولی عکس ها و خبرها حاکی از چیز دیگری است!

مطلبی که توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است این است که این دو اولین باری نیست که با یکدیگر دیده شدند. در سپتامبر۲۰۱۰ این دو در شوی مد "تامی هیلفیگر " در ردیف جلوی سالن مشغول خوش و بش با یکدیگر بودند و حالا در سپتامبر ۲۰۱۱ در یک رستوران در حال صرف شام باز هم در کنار هم دیده شدند و این در هر حالی است که هر دو وجود هر گونه رابطه غیر کاری را به شدت تکذیب می کنند!../آفتاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------