آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

جنیفر لوپز و مارک آنتونی برای تقسیم اموالشان درحال مذاکره هستند



 

 

 

جنیفر لوپز و مارک آنتونی برای تقسیم اموالشان درحال مذاکره هستند

 

جنیفر لوپز و مارک آنتونی قصد دارند قبل از پر کردن درخواست رسمی برای طلاق ، درباره تقسیم اموال و مسائل دیگر ، خودشان به توافق برسند.

بنا به گزارشات رسیده ، این زوج که بعد از ۷ سال زندگی مشترک در ماه ژوئیه جدایی خود را رسما" اعلام کردند برای اینکه جدایی خود را رسمی و قانونی کنند هیچ عجله ای ندارند و ممکن است ماهها طول بکشد تا آنها رسما" درخواست طلاق کنند و پیوندشان را بصورت قانونی به پایان برسانند.

یک منبع خبری گفت:"آنها قصد دارند قبل از اینکه رسما" درخواست طلاق کنند ، درباره تقسیم اموال و مسائل دیگر به توافق برسند.آنها هیچ عجله ای برای انجام مراحل قانونی طلاقشان ندارند زیرا هردوی آنها با تاریخ رسمی جداییشان موافق هستند."

مارک و جنیفر املاک و داراییهای بسیاری دارند و صاحب تیم فوتبال دلفینز میامی نیز هستند و به همین دلیل تقسیم اموال آنها کار بسیار پیچیده ای است و ممکن است ماهها طول بکشد تا به یک توافق نهایی برسند."

"آنها برای انجام مراحل طلاق رسمی و قانونی به یکی از دادگاههای ایالت کالیفرنیا مراجعه خواهند کرد زیرا کالیفرنیا ، یکی از آن ایالتهایی است که برای صدور حکم طلاق از طرفین توضیح نمی خواهد و برای تقسیم اموال به رفتارها و اعمال زوج ها توجهی نمی کند و طبق توافق آنها عمل می کند . در این ایالت ، شش ماه پس از ارائه درخواست رسمی، حکم طلاق زوجها صادر می شود."... / پرتال آفتاب 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------