بازی قسمت دوم «بازی‌های گرسنگی» با جدول گیشه نمایش+تصویر



بازی قسمت دوم «بازی‌های گرسنگی» با جدول گیشه نمایش+تصویر

دومین قسمت اکشن نوجوانانه و ماجراجویانه «بازی‌های گرسنگی» به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی رفت. پیش‌بینی می‌شود این فیلم، صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش شود.

تحلیل‌گران اقتصادی سینما در این محل می‌گویند «بازی‌های گرسنگی: گرفتن آتش» با فروش 40 تا 50 میلیون دلاری، این مقام را از آن خود خواهد کرد.

قسمت دوم این اکشن دلهره‌آور این هفته در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی رقیب جدی ندارد و به همین دلیل، به آسانی می‌تواند صدرنشین جدول شود.

 

فیلم بازی‌های گرسنگی, سینمای آمریکا

 
فرانسیس لاورنس کارگردان «بازی‌های گرسنگی: گرفتن آتش» است. جنیفر لاورنس، جاش هاچرسن، وودی هارلسن، لیام همسورث ، استنلی توسی و دانلد ساترلند بازیگران اصلی فیلم هستند.

فیلم با هزینه تولید 140 میلیون دلاری تهیه شده و پیش‌بینی یک فروش کلی 200 تا 250 میلیون دلاری برای آن در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکا و کانادا می‌شود.

فیلم بازی‌های گرسنگی, سینمای آمریکا

 
در قصه قسمت دوم فیلم، کاتینس اوردن و پیتا ملارک (با بازی لاورنس و هاچرسن) دو کاراکتر نوجوان قسمت اول، هدف حمله پرزیدنت اسنو (با بازی ساترلند) قرار می‌گیرند.

این دو با موفقیت در هفتاد و چهارمین دوره مسابقات بازی‌های گرسنگی(که به صورت مفصل در قسمت اول به نمایش در آمد) باعث شورشی بزرگ در منطقه خود به نام پانم می‌شوند.

اسنو تصمیم می‌گیرد به هر قیمتی که شده دو کاراکتر اصلی قصه فیلم را (که حالا به صورت قهرمانان ملی در آمده‌اند) از بین ببرد. در مقابل کاتینس و پیتا هم به مقابله با او می‌پردازند.

قسمت اول فیلم سال گذشته به نمایش درآمد. این فیلم توسط گری راس کارگردانی شد و با فروش 400 میلیون دلاری در آمریکا، جنیفر لاورنس را تبدیل به یک بازیگر درجه یک و مطرح سینما کرد.

اهل فن می‌گویند «بازی‌های گرسنگی: گرفتن آتش» به دو هفته صدرنشینی اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی «تور: دنیای تاریکی» خاتمه خواهد داد.

قسمت دوم «تور» با بازی کریس همسورث هفته قبل با فروشی 37 میلیون دلاری صدرنشین جدول گیشه نمایش شد و فروش کلی دو هفته‌ای خود را به 145 میلیون دلار رساند.

دومین فیلم جدید جدول گیشه نمایش «مرد دلیوری» با بازی وینس ون و کریس پرات است. این کمدی خانوادگی را کن اسکات کارگردانی کرده است.

قصه فیلم درباره مردی 35 ساله است که ناگهان متوجه می‌شود پدرخوانده بیش از 530 کودک در شهرهای مختلف آمریکاست.

/فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------