آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

ماجرای انتقال مهران مدیری از زندان به ویلا



سریال جدید مهران مدیری از صبح روز سوم بهمن ماه به بازار آمد؛ سریالی که پیش از توزیعش در بازار با حواشی بسیاری روبرو بود. هفت صبح مروری دارد بر معرفی شخصیت های اصلی این سریال در دو قسمت ابتدایی.

بعد از انواع و اقسام بنر، پوستر، دی وی دی تبلیغاتی رایگان و وعده سه ویلا و 10 هزار جایزه نقدی، بالاخره قسمت اول و دوم سریال ویلای من مهران مدیری، با تیراژ یک میلیون و 200 هزار نسخه به بازار آمد.

مهران مدیری, سریال ویلای من

دو قسمت اول این سریال با حضور مهران مدیری، سیامک انصاری، برزو ارجمند، نگین معتضدی، رضا فیض نوروزی، کمند امیرسلیمانی، محسن قاضی مرادی، رابعه اسکویی، رقیه چهره آزاد و مهدی فقیه، شمایی کلی از قصه اصلی سریال را به نمایش می گذارد و گره های خوبی برای تماشای ادامه آن در اختیار مخاطبان قرار می دهد. البته بازیگرانی مثل الکیا عبدالرزاقی، شبنم مقدمی، هادی کاظمی، مریم کاویانی، علی لک پوریان، عارف لرستانی، غلامرضا نیکخواه و ... هنوز نقششان در دو قسمت اول مشخص نشده و دقیقا معلوم نیست با چه کاراکتری وارد کار خواهند شد.

آنطور که از تعریف قصه و عکس های منتشر شده این سریال برمی آید هادی کاظمی، باید بازیگر نقش ارباب مشکات باشد اما از آنجایی که او در دو قسمت اول مدام در کما بود و هیچ تصویری از او به نمایش درنیامد، نمی شود راجع به او اظهارنظر دقیقی داشت. قصه دو قسمت اول راجع به پیرمرد ثروتمند و بی وارثی به نام ارباب مشکات است که به کما می رود.

مهران مدیری, سریال ویلای من

در جریان وصیتنامه او، پای دو جوان به نام ارسلان و هدایت خیلی اتفاقی به این قضیه باز می شود و ... در این گزارش، شخصیت های اصلی دو قسمت اول ویلای من را به همراه تصاویرشان معرفی می کنیم.

مهران مدیری / ارسلان
مهران مدیری در ویلای من، نقش ارسلان، مرد سابقه داری را دارد که بعد از هفت سال حبس، تازه از زندانه آزاد شده و با هزار زحمت به عنوان گارسون در رستوران مجللی استخدام شده. او چند وقتی است از همسرش منیژه جدا شده و شرط کرده که هر ماه یک سکه به عنوان مهریه برایش بفرستد. ارسلان جا و مکانی ندارد و به همراه دوستش هدایت، شب ها در رستوران می خوابد.

مهران مدیری, سریال ویلای من

آنها به رئیس رستوران قول داده اند که کوچکترین کار خلافی انجام ندهند وگرنه از آنجا اخراج می شوند. او روزی در جریان نوشتن سفارش غذا، به راز پیرمردی ثروتمند و بی کس و کار به نام مشکات پی می برد و تصمیم می گیرد خودش را به عنوان یکی از نوادگان او جا بزند.

 


سیامک انصاری / هدایت
سیامک انصاری نقش هدایت، پیک موتوری ساده رستوران را دارد. او برخلاف چهره آرام و قابل ترحمش، جاعل سابقه دار اسناد و مدارک است و تازگی از حبس آزاد شده. همین الان هم گهگاه فاکتور جعل می کند و به قول خودش دستش به این کار عادت کرده. در قضیه پیدا شدنه سر و کله وکیل مشکلات، ارسلان از هدایت می خواهد برای هر دوی شان مدرک جعل کند تا بتوانند خودشان را جای برادرزاده های مشکات جا بزنند.

 

 مهران مدیری, سریال ویلای من

هدایت ابتدا مخالف این قضیه است اما کم کم به خواسته ارسلان تن می دهد. هدایت آرزو دارد یک بار دیگر مادرش را ببیند اما شوهر دوم مادرش شرط کرده در صورتی امکان دیدن مادرش را دارد که برای همیشه او را پیش خودش ببرد.


نگین معتضدی / مهاجر

 مهران مدیری, سریال ویلای من

نگین معتضدی، در نقش هنگامه مهاجر، وکیل پایه یک دادگستری ظاهر شده. او وکیلی درستکار است و از رشوه و کلاهبرداری بدش می آید. مهاجر از طرف وکیلی به نام اعتمادی، دعوت می شود تا پرونده مشکات را دنبال کند. او با وجود پایبندی اش به اصول اخلاقی، زمانی که متوجه بی کس و کاری و ثروت هنگفت مشکات می شود، با فکر اینکه این وسط چیزی هم به او بماسد پرونده را قبول می کند. مهاجر وارد ویلای مشکات می شود تا از حال و هوای این ویلا سردربیاورد و درباره افرادی که در این ویلا کار می کنند آمار بگیرد که با قوانین جالب این ویلا آشنا می شود.


برزو ارجمند / فرید فتاحی

مهران مدیری, سریال ویلای من

برزو ارجمند با اینکه در خود سریال با عنوان مسئول تاسیسات و امور فنی ویلا شناخته می شود اما در قسمت اول و دوم بیشتر به نظر می رسد سرایدار ویلا باشد. او متصدی امور باز کردن در، همراهی میهمان ها به داخل، بردن آزمایش ارباب به آزمایشگاه است و یک جورهایی اخبار داخل اتاق ارباب مشکات را به آشپزخانه ها و سرآشپزها می رساند. فرید، بعد از وارد شدن هنگامه مهاجر، وکیل جدید مشکات، در یک نگاه عاشق می شود و زبانش بند می آید. آنطور که پیداست فرید خارج از قضیه ویلا، قصه های مرموز دیگری هم دارد که در این دو قسمت اول جز چند مکالمه تلفنی، اطلاع دیگری درباره شان داده نمی شود.


رضا فیض نوروزی / آلبرت

رضا فیض نوروزی، در ویلای من در نقش پیشکاری به اسم آلبرت معرفی می شود. او در این سریال، نقشی درست شبیه به اژدر در کلاه قرمزی و سروناز دارد. درست مثل فیلم طهماسب، سرپیشخدمت ارباب است، لباس فراک می پوشد، نظم و مقررات خاصی برای زیردستانش مقرر می کند، سختگیر است و تمام امور ویلا را در طول شبانه روز زیر نظر دارد.

مهران مدیری, سریال ویلای من

آلبرت تعیین می کند چه کسی ارباب را ملاقات کند، موقع صرف شام هر کس چه لباسی بپوشد و حتی برای صحبت کردن در کدام نقطه از زمین بایستد. هنوز مشخص نیست در جریان ارث و میراث مشکات، نفعی به او می رسد یا نه!


محسن قاضی، مرادی / فیضی
محسن قاضی مرادی، نقش فیضی، پیشکار ارباب مشکات را به عهده دارد. او مشکل تکلمیدارد و گویا به خاطر بیماری شنوایی یا سکته قبلی، جملات را خیلی سخت و نامفهوم ادا می کند. او در جریان بیماری ارباب، با وکیلی به اسم اعتمادی زد و بند می کند تا قبل از مرگ مشکات، بتواند تمام اموال او را به جیب بزند.

مهران مدیری, سریال ویلای من

فیضی پیش از این نسبت به اینکه ارباب هیچ خواهر و برادر و فرزندی ندارد، اطلاعات کاملی به دست آورده و مطمئن است که ارث و میراث او به هیچ کسی نمی رسد. فیضی از اعتمادی می خواهد تا وکیلی درجه یک برایش پیدا کند تا با کمک او بتواند قضیه ارث را فیصله دهد.


افسانه چهره آزاد / منیژه
افسانه چهره آزاد، نقش منیژه، همسر سابق ارسلان را دارد. آنطور که از سر و وضع و صحبت هایش برمی آید وضع مالی چندان بدی ندارد و اصلا او باعث شده تا ارسلان خلافکار شود. منیژه بعد از زندانی شدن ارسلان، به خاطر بی عرضه بودن و موفق نشدنش در کار خلاف، از او جدا شده.

مهران مدیری, سریال ویلای من

منیژه مدتی است با ارسلان توافق کرده که هر ماه یک سکه به عنوان مهریه از او دریافت کند و از آنجایی که منیژه چند بار تا به حال از روی عصبانیت در رستوران ظرف شکسته، ارسلان به شدت از او می ترسد. به همین دلیل هم با وجود بی پولی و آوارگی اش، سعی می کند سر ماه هر طور شده پول سکه را برایش جور کند.


کمند امیرسلیمانی / روح انگیز

کمند امیرسلیمانی، نقش چندانی در دو قسمت اول ندارد اما در همین چند بخش کوتاه معلوم می شود که او سرآشپزی به اسم روح انگیز است که همراه با دخترش در آشپزخانه ویلای ارباب کار می کند. او زنی به شدت فضول و پرحرف است و به ظاهر از اینکه ارباب در کما رفته و نمی تواند دستپختش را بخورد، ناراحتی می کند.

مهران مدیری, سریال ویلای من

دخترش دانشجوی رشته هوافضاست و در حال حاضر کنار دستش، آشپزی می کند. او به عنوان سرآشپز مدام به آشپزها دستور می دهد و معتقد است غذا باید با کیفیت همیشگی سر ساعت معین سرو شود حتی اگر ارباب در کما باشد و نتواند سر میز غذا حاضر شود.


رابعه اسکویی / مهین

رابعه اسکویی، نقش آشپزی به اسم مهین را دارد که زیردست روح انگیز در آشپزخانه ویلای ارباب مشکات آشپزی می کند. درباره ویژگی های شخصیتی مهین در دو قسمت اول اطلاع خاصی داده نشده اما او هم مثل سایر خدمه ویلا، هر روز در ساعاتی نامحدود کار می کند، حقوقی غیرمشخص می گیرد و تا زمان فوت ارباب مجبور است در این ویلا کار کند.

مهران مدیری, سریال ویلای من

آنطور که پیداست او هم مثل روح انگیز نگران حال ارباب است و حال او را مدام از طریق فرید، پیگیری می کند. اسکویی پیش از این در «پلاک 14» با مدیری همکاری داشت اما در طول این چند سال، هیچ وقت با این کارگردان، همکاری دیگری انجام نداد.
منبع:bartarinha.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------