آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

آخرین خبرها از سریال پایتخت 4



آخرین خبرها از سریال پایتخت 4px;width:302px;height:161px;

بازیگر نقش فهیمه در سریال پایتخت گفت: این روزها فعلا فشردگی کاری نداریم و کار با صبر و حوصله پیش می‌رود ولی فکر می‌کنم تا پایان پخش درگیر تصویربرداری باشیم.

نسرین نصرتی - بازیگر نقش «فهیمه» در سریال «پایتخت 4» - می‌گوید: مردم منتظر یک کار خوب از ما باشند.

 

این بازیگر در گفت‌وگویی گفت: همراه همه‌ی عوامل و بازیگران در شمال کشور مشغول کار هستیم. تنها پیامی که می‌توانم به مردمی که سریال‌های «پایتخت 1 و 2 و 3» را تماشا کردند، بدهم این است که «پایتخت 4» هم قطعا خوب می‌شود؛ پس منتظر یک کار خوب باشند.

وی سپس به نقشش در سری چهارم «پایتخت» و نبود بازیگر نقش مقابلش «بهبود» اشاره کرد و یادآور شد: در سری چهارم هم همان فهیمه می‌مانم منتهی با این تفاوت که یک سال و نیم از زندگی‌ام می‌گذرد و فرزندم به دنیا می‌آید از همسرم بهبود هم در داستان مدام یاد می‌شود و قرار است او را در قصه به سفر بفرستند.

نصرتی گفت: آثار زندگی بهبود همچنان در «پایتخت 4» به چشم می‌خورد.

او در ادامه عنوان کرد که در «پایتخت 4» اتفاق عجیب و غریبی نخواهد افتاد، ولی قطعا سری چهارم از سری‌های قبل بهتر خواهد بود.

بازیگر نقش فهیمه در سریال پایتخت گفت: این روزها فعلا فشردگی کاری نداریم و کار با صبر و حوصله پیش می‌رود ولی فکر می‌کنم تا پایان پخش درگیر تصویربرداری باشیم.
اخبارفرهنگی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------