آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

اولین عکس رسمی سومین فیلم «هابیت»




سازندگان سه‌گانه بلندپروازانه پیتر جکسون در حالی اولین عکس رسمی فیلم سوم این مجموعه را منتشر کردند که فیلم اول هنوز اکران نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، پروژه «هابیت» که پیش‌درآمدی بر سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» است، ابتدا قرار بود در قالب دو فیلم به پرده سینماها راه پیدا کند، اما سازندگان فیلم تصمیم گرفتند این مجموعه قسمت سوم هم داشته باشد.

استودیوهای نیولاین و برادران وارنر در نهایت عنوان فیلم دوم این سه‌گانه را از «هابیت: رفت و برگشت» به «هابیت: ویرانی اسموگ»‌ تغییر دادند و عنوان «هابیت: رفت و برگشت» را روی فیلم سوم گذاشتند.

«هابیت: یک سفر غیرمنتظره» اولین فیلم «هابیت» 14 دسامبر (24 آذر) در قالب دوبعدی، سه‌بعدی و آیمکس روی پرده می‌رود. فیلم دوم با عنوان «هابیت: ویرانی اسموگ»‌ 13 دسامبر 2013 اکران می‌شود و «هابیت: رفت و برگشت» 18 ژوئیه 2014 به نمایش درمی‌آید.

سینمای جهان, اخبار فرهنگی و هنری

اورلاندو بلوم در نقش لگولاس و لوک ایوانز به نقش بارد در «هابیت: رفت و برگشت»

داستان سه‌گانه جدید جکسون در «سرزمین میانی» 60 سال پیش از ارباب حلقه‌ها روی می‌دهد. بیلبو که یک هابیت است، برای پیدا کردن گنجینه دورف‌ها اجیر می‌شود، گنجینه‌ای که اکنون در اختیار یک اژدها به نام اسموگ است. او در طول راه حلقه را که در دست گولوم است، پیدا می‌کند.

فیلمنامه سه‌گانه «هابیت» را جکسون، فران والش، فیلیپا بوینز و گی‌یرمو دل تورو را بر مبنای رمان‌ جی آر. آر. تالکین نوشته‌اند.

جکسون سال 2004 برای فیلم «بازگشت پادشاه» آخرین بخش سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» برنده سه جایزه اسکار شد. این فیلم درمجموع 11 جایزه اسکار دریافت کرد. مجموع فروش سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» شامل «یاران حلقه»، «دو برج» و «بازگشت پادشاه» حدود سه میلیارد دلار بود.
 منبع:khabaronline.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------