اسکاری های ایرانی به خانه هنرمندان می آیند



 

فیلم جدایی نادر از سیمین , فیلم اسکاری ایران  , اصغر فرهادی

 

پس از نمایش «پشت صحنه ی فیلم جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی وحید حسینی عوامل تنها فیلم اسکاری ایران روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه در خانه هنرمندان به پرسش های حاضران پاسخ می دهند.

به گزارش سینماپرس، محمود کلاری، مدیر فیلم برداری و بازیگران فیلم پیمان معادی، لیلا حاتمی، شهاب حسینی، ساره بیات و حمید قربانی، دستیار کارگردان در این نشست که در ساعت ۱۹ برگزار می شود،حضور دارند و به حال و هوای مراحل ساخت فیلم «جدایی نادر از سیمین» می پردازند.

با توجه به عدم حضور اصغر فرهادی در ایران، محمود کلاری، پیمان معادی و لیلا حاتمی حرف های تازه و خاطرات شخصی خود را از حاشیه های مراسم اسکار ۲۰۱۲ بیان می کنند.

علاوه بر این، روز چهارشنبه ۱۷ اسفند از ساعت ۱۵ فیلم های «روزهای بی تقویم» به کارگردانی مهرداد اسکویی؛ «۲۱ روز و من» به کارگردانی شیرین برق نورد، «قهرمان من» به کارگردانی علی خسروی، «فرار» به کارگردانی مهدی باقری، «مرغ دریایی»، به کارگردانی مرجان اشرفی زاده، «آی لاو تهران» به کارگردانی سهند صمدیان و «خانه قمر خانووم» به کارگردانی آیدا پناهنده به نمایش گذاشته می شوند.

روز پنجشنبه ۱۸ اسفندماه نیز در بخش نمایش فیلم های گزیده بخش ویژه شهر تهران، در سئانس اول، ساعت ۱۵ تا ۱۷، فیلم های «میدان بی حصار» به کارگردانی مهرداد زاهدیان، «لواسان تجریش» به کارگردانی احسان امانی، «زمان مرده» به کارگردانی سعید تارازی، «دماغ به سبک ایرانی» به کارگردانی مهرداد اسکویی و در سئانس دوم از ساعت ۱۷ تا۱۹، فیلم های «زندگی نسبتا معمولی آقای مظفری» کارگردانی عباس نظام دوست، «تهران ساعت ۲۵» کارگردانی سیف اله صمدیان، «حباب ها» کارگردانی مهرنوش هاشمی صدیق، «شام آخر» کارگردانی دانا نهداران، «آتش زندگی بخش» به کارگردانی داریوش نهداران، «سلام ایران من» به کارگردانی رخشاد نورده، «برادرها» به کارگردانی مانی پتگر، «گذر شهر بر آب» به کارگردانی فرهاد ورهرام نمایش داده می شوند.

در سئانس سوم، ساعت ۱۹ تا۲۱ نیز، فیلم «همشهری» به کارگردانی عباس کیارستمی نمایش داده خواهد شد که سال ۱۳۶۲ به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران ساخته شده است وبه مقوله محدوده ی طرح ترافیک و روش های شخصی افراد در برخورد با این موضوع می پردازد.

فیلم «تمرکز» مستند به یاد ماندنی رخشان بنی اعتماد نیز در این روز نمایش داده می شود که مسایل اجتماعی زندگی در کلان شهر تهران را مورد توجه قرار داده است..../خبرگزاری سینمای ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------