«جان ویک ۴» با پیش‌نمایش ۹ میلیون دلاری کارش را شروع کرد



 حسن معجونی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
«جان ویک» با فیلم چهارم برگشته و در آخرین فیلم از این مجموعه اکشن که پر است از شلیک گلوله و پرتاب چاقو، قصد دارد رکوردشکنی کند.  

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، «جان ویک ۴» در شب پیش‌نمایش فیلم کارش را با فروش ۸.۹ میلیون دلاری آغاز کرد.

 

پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که فیلم چهارم در افتتاحیه خود ۶۵ تا ۷۰ میلیون دلار بفروشد و رکورد فیلم سوم خود را بشکند.

 

هر یک از فیلم‌های «جان ویک» به طور قابل توجهی موفق شدند تا از فیلم قبلی خود در فروش پیشی بگیرند و در حالی که فیلم اصلی «جان ویک» در سال ۲۰۱۴ با افتتاحیه ۱۴ میلیون دلاری کارش را شروع کرد، «جان ویک: فصل ۲» در سال ۲۰۱۷ موفق شد تا در ۳ روز آغاز نمایشش ۳۰.۴ میلیون دلار بفروشد و «جان ویک: فصل ۳-پ ارابلوم» ۵۶.۸ میلیون دلار در افتتاحیه‌اش در سال ۲۰۱۹ فروش کرد.

 

فروش اولین نمایش فیلم در روزهای پنج‌شنبه نیز به طور مشابهی در این سال‌ها افزایش یافته و در حالی که فیلم اول نزدیک یک میلیون دلار فروخته بود فیلم دوم ۲.۲ میلیون دلار و فیلم سوم ۵.۹ میلیون دلار در پیش‌نمایش خود فروخته بودند و حالا فیلم چهارم کارش را با پیش نمایش ۸.۹ میلیون دلاری شروع کرده است.

 

«جان ویک ۳» دومین فیلم پرفروش در میان فیلم‌های کیانو ریوز در افتتاحیه داخلی بود و پس از فیلم «بارگذاری مجدد ماتریکس» در سال ۲۰۰۳ قرار گرفت که ۱۳۴.۲ میلیون دلار در پنج روز اول فروش کرد.

 

در همین حال قسمت چهارم «جان ویک» با بالاترین هزینه در میان فیلم‌های این مجموعه ساخته شده و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برای ساخت آن هزینه شد. «جان ویک ۳» در نهایت با فروش ۳۲۸ میلیون دلاری به کارش خاتمه دارد و «جان ویک ۲» در مجموع ۱۷۴ میلیون دلار فروش کرد و فیلم اول نیز کارش را با فروش ۸۶.۱ میلیون دلار به پایان برده بود.

 

در فیلم جدید کیانو ریوز در نقش یک قاتل بزرگ برمی‌گردد تا سندیکای جنایتکاران را برای همیشه از بین ببرد و باید با مارکی وینست دگرامونت با بازی بیل اسکارسگارد روبه‌رو شود. در طول این مسیر ویک با شمشیر زن نابینا (با بازی دانی ین) و آقای هیچکس (با بازی شمیر آندرسون) مبارزه می‌کند.

 

در این فیلم ایان مک شین، لارنس فیشبرن و لنس ردیک که هفته پیش به صورت ناگهانی در ۶۰ سالگی درگذشت از فیلم‌های قبلی در این فیلم هم حضور دارند.

 

چاد استاهلسکی کارگردان و ریوز پیش از اکران فیلم به ردیک ادای احترام کردند.

 

ریوز در اولین نمایش فیلم در لس‌آنجلس درباره ردیک گفت: لنس یک انسان واقعی، یک هنرمند خاص و یک جنتلمن فاضل و باوقار بود.

 

استاهلسکی هم گفت تقریباً در ۱۰ سال اخیر لنس در زندگی او حضور داشت و گرچه در این مسیر ۴ فیلم تولید شد اما در موارد دیگر هم با هم همکاری کرده بودند و او به این واقعیت افتخار می‌کند که با ردیک وقت بسیاری سپری کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------