تام هالند با هواداران خود خداحافظی کرد



تام هالند که هنوز در آستانه تکمیل سه گانه «مرد عنکبوتی» خود است، به اینستاگرام آمد تا فاصله گرفتن خود را از شبکه های اجتماعی اعلام کند. 

به گزارش روزیاتو: تام هالند که هنوز در آستانه تکمیل سه گانه «مرد عنکبوتی» خود است، به اینستاگرام آمد تا فاصله گرفتن خود را از شبکه های اجتماعی اعلام کند. پس از اینکه فروش «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»، با بازی تام هالند، از مرز ۱ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرد، او در تمامی فیلم‌های «انتقام‌جویان» و «مرد عنکبوتی» از زمان اولین حضورش در نقش پیتر پارکر حضور داشته است. در میان همه فعالیت هایش، هالند، به دلیل رابطه مداوم خود با زندایا مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

 

تام هالند ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

اکنون هالند تصمیم گرفته است از شبکه‌های اجتماعی کناره‌گیری کند تا روی سلامت روان خود متمرکز شود. او می‌گوید که وقت گذراندن در اینستاگرام و توییتر برایش بیش از حد تحریک‌کننده و ناخوشایند است و برای وضعیت روانی او مضر است. او در نهایت تصمیم گرفته است با انتشار ویدیویی طرفدارانش را در مورد stem4، یک سازمان خیریه مستقر در لندن که به تأمین منابع و حمایت از جوانانی که با سلامت روان خود دست و پنجه نرم می‌کنند، اطلاع رسانی کند.

 

تام هالند ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

پیش از این، سلنا گومز، کریستن استوارت، هری استایلز، میلی بابی براون و بسیاری دیگر از چهره های شناخته شده نیز درباره مشکلات شبکه های اجتماعی صحبت کرده‌اند و تصمیم‌ خود را برای اجتناب از نفرت و مقایسه‌های غیرضروری که به صورت آنلاین متوجه آنها می‌شوند، توضیح داده‌اند.

 

تام هالند ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

تام هالند از پلتفرم خود استفاده کرد تا میلیون ها جوان را که در معرض چنین مشکلاتی قرار دارند، دلگرم کند. از آنجایی که بحران سلامت روان ادامه دارد و آسیبی که هالند از آن صحبت می‌کند باقی می‌ماند، برای طرفدارانش مفید است از افرادی مانند مرد عنکبوتی بشنوند که صحبت کردن در مورد مشکلات روحی سخت، اشکالی ندارد. کسانی که گمان می کنند این تصمیم تام هالند روند پیشرفت او را کاهش می دهد، باید بدانند که او به زودی در مجموعه گلچین «اتاق شلوغ» Apple TV+ حضور خواهد داشت. همچنین او اخیراً برای بازی در نقش فرد آستر بازیگر و رقصنده شهیر انتخاب شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------