مقصد نهایی با خالقان عجیب الخلقه‌ها در راه است



خالقان عجیب الخلقه‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
«زاش لیپوفسکی - Zach Lipovsky» و «آدام اشتاین - Adam Stein» که به‌ خاطر ساخت تریلر علمی تخیلی عجیب الخلقه‌ها - Freaks در سال ۲۰۱۸ شناخته شده‌اند، به عنوان کارگردان‌های ششمین قسمت از فیلم وحشتناک مقصد نهایی تعیین شدند. 

به گزارش ایرنا، این دو کارگردان کانادایی و آمریکایی ساخت مقصد نهایی که قسمت‌های اول و سوم آن را در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ از سوی جیمز ونگ و قسمت‌های دوم و چهارمش را دیوید آر. الیسدر در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۹ کارگردانی کرده اند، ساخت فصل ششم این فیلم را به عهده خواهند داشت.

 

ششمین قسمت مقصد نهایی پس از ۱۱ سال از ساخت فصل پنجم آن که توسط استیون کولا کارگردانی شد، ساخته می‌شود.

 

کریگ پری - Craig Perry تهیه‌کننده اصلی فرنچایز، با شیلا هاناهان تیلور - Sheila Hanahan Taylor تولید و جان واتس - Jon Watts کارگردان فیلم‌های مرد عنکبوتی با بازی تام هالند - Tom Holland، در کنار دایان مک‌گونیگل - Dianne McGunigle همسر واتس تهیه کنندگی این فصل را بر عهده دارند.

 

داستان این مجموعه فیلم معمولاً در رابطه با حوادثی وحشتناک است که یک نفر که در آنجا حضور دارد، به‌طور ماوراطبیعی متوجّه اتّفاق می‌شود و معمولاً هفت نفر را از آن حادثه نجات می‌دهد و افرادی که نجات پیدا کرده‌اند هم به مرور زمان با اتّفاقاتی ناگوار کشته می‌شوند، تا زمانی که چند نفرِ آخر که هنوز نمرده‌اند جلوی اتّفاقاتی که هنوز رخ نداده است را می‌گیرند و خود را نجات می‌دهند.

 

خالقان عجیب الخلقه‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

>

 

در نخستین قسمت مقصد نهایی، دوون ساوا در نقش الکس برووینگ بازی کرد. همچنین در این فیلم بازیگرانی چون الی لارتر و شون ویلئام اسکات ایفای نقش کردند.

خالقان عجیب الخلقه‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

در قسمت دوم، ‌ای جی کوک در نقش کیمبرلی کورمان بازی کرد. همچنین در این فیلم بازیگرانی چون الی لارتر، مایکل لندز، دیوید پیتکاو، جیمز کرک، لیندا بوید، کیگان کونور تریسی، جاناتان چری، ترنس سی کارسون، تونی تاد، جاستینا ماچادو و سارا کارتر ایفای نقش کردند.

 

در سومین فصل، مری الیزابت وینستد و همچنین بازیگرانی چون رایان مریمان و آماندا کرو حضور داشتند.

خالقان عجیب الخلقه‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

بابی کامپو، شانتل ونسانتن، می‌کلتی ویلئامسون، کریستا آلن، هیلی وب و نیک زانو هم بازیگران چهارمین قسمت این فیلم بودند.

 

در پنجمین فصل فیلم هم بازیگرانی چون اما بل، مایلز فیشر، آرلن اسکارپتا، دیوید کوچنر، ژاکلین مکنلس وود، تونی تاد، کورتنی بی. ونس ایفای نقش کرده‌اند.

خالقان عجیب الخلقه‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

بودجه ساخت پنج فصل مقصد نهایی در مجموع ۱۷۳ میلیارد دلار بوده که در سراسر جهان در طول سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۱ نزدیک به ۶۶۲ میلیارد دلار فروش داشت.

 

افزن بر ۲۶۳ میلیارد و ۴۵۵ میلیون دلار از مجموع فروش مربوط به آمریکا بوده است.

 

بیشترین میزان فروش در این ۵ فصل با ۱۸۶ میلیارد دلار مربوط به فصل چهارم و کمترین آن هم با ۹۰ میلیارد دلار مربوط به فصل دوم آن است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------