ستاره فیلم جیز باند، در راه یونان برای کشف معما



  فیلم جیز باند,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
قسمت دوم فیلم «چاقوکشی»، با نام «پیاز شیشه‌ای: از معماهای چاقوها بیرون» برای اولین نمایش جهانی خود، به جشنواره بین المللی فیلم تورنتو می رود. دنیل گریک این بار به یونان سفر می کند تا لایه های یک معما را برملا کند. 

به گزارش خبرآنلاین،دومین قسمت از فیلم «چاقو ها بیرون» یا «چاقو کشی» به کارگردانی رایان جانسون در ژانر، جنایی، درام، کمدی، اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۲ تجربه خواهد کرد.

 

نام قسمت دوم این فیلم «پیاز شیشه‌ای: از معماهای چاقوها بیرون» است و دنیل گریک بازیگر معروف سری فیلم های جیمز باند مجددا در نقش کارآگاه بنوا بلانک هنرنمایی خواهد کرد.

 

در فیلم دوم کارآگاه بنوا بلانک به یونان سفر می‌کند تا لایه‌های یک معما با مظنونانی رنگارنگ را کنار بزند. ادوارد نورتون،‌ جانل مونی، کاترین هان، ایتن هاک، کیت هادسون و لزلی اودوم جونیور از بازیگران این فیلم هستند.

 

«پیاز شیشه‌ای» عنوان ترانه‌ای از گروه بیتلز در سال ۱۹۶۸ است و پل مک کارتنی آن را به شوخی در مورد افرادی به کار گرفت که بیش از حد اشعار گروه را زیر ذره‌بین می‌گذاشتند.

 

طرفداران این نظریه را مطرح کرده‌اند که پیاز شیشه‌ای استعاره‌ای از چیزی است که هم چند لایه و هم شفاف است.

 

گرچه کمپانی توزیع کننده فیلم، لاینزگیت فیلمز، قسمت اول این فیلم را در سینما ها اکران کرد، اما این بار نتفلیکس با خرید حق امتیاز ۴۵۰ میلیون دلاری، صاحب انحصاری این مجموعه شد.

 

جشنواره فیلم تورنتو سال پیش به صورت مختصری برگزار شد و جنبه فیزیکی نداشت و امسال بار دیگر به صورت حضوری برگزار خواهد شد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------