آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

ممنوعیت فعالیت سینماها در پایتخت تا اطلاع ثانوی



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سینماها
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان تهران از ممنوعیت فعالیت سینماها تا اطلاع ثانوی خبر داد.

 به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر، با اشاره به آخرین تصمیمات ستاد کرونا، گفت:  طبق تصمیمات ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونای استان تهران فعالیت سینماها که پیش از این مقرر بود با رعایت پروتکل های بهداشتی و با محدود سازی مخاطبان از ابتدای خرداد ماه شروع به کار کند تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

 

وی با اشاره به اینکه به احتمال زیاد این ممنوعیت تا اواخر خرداد ماه به طول انجامد از مدیران سینماهای سطح پایتخت خواست تا همانند ۲ ماه اخیر به این مصوبات عمل کرده و سازمان های ذی ربط را در کنترل این بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا یاری کنند.

 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با اشاره به اینکه برابر تصمیمات صورت گرفته هر گونه فعالیت خودسرانه سینماها تا اطلاع ثانوی و اعلام رسمی تخلف محسوب می شود،   خاطر نشان کرد: با متخلفان برابر دستور قضائی برخورد خواهد شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------