آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

مدیران سیما در قصه سریال ها تنوع بوجود آورند/ سختی ساخت آثار طنز



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سریال های طنز
یک بازیگر تلویزیون به سختی ساخت سریال های طنز اشاره و بیان کرد که با همه این سختی کار طنز را بیشتر دوست دارد چون مردم را می خنداند. 

عزت الله مهرآوران بازیگر تلویزیون که این شب ها سریال «دزد و پلیس» وی از کانال آی فیلم انگلیسی در حال پخش است درباره موضوعات سریال ها به  مهر گفت: من فکر می کنم که رسالت مدیران صدا و سیما باید این باشد که بستری ایجاد کنند که در آثار تنوع داستانی و گفتاری به وجود بیاید.

 

وی با اشاره به سریال «دزد و پلیس» بیان کرد: به نظر من پیام این سریال خندیدن و شاد بودن است و می‌تواند اثر خوبی برای فراهم آوردن لحظات خوش برای بینندگان چه ایرانی و چه غیرایرانی باشد. این سریال از جمله آثاری است که فقط می‌خنداند که البته همین خندیدن مخاطبان اهمیت زیادی دارد.

 

بازیگر «لیسانسه ها» عنوان کرد: مردم معمولاً سریال‌ های طنز را دوست دارند و بازخوردها نشان می دهد که از مجموعه «دزد و پلیس» هم خوششان آمده است. این سریال به دنبال پیام خاصی نیست و فقط می خواهد بخنداند.

 

مهرآوران با اشاره به مشکلات مردم و تاثیر کارهای طنز در این شرایط بیان کرد: به نظر من در شرایطی که مشکلات فراوانی پیش روی مردم در زندگی وجود دارد، اینکه آنان ساعاتی را فارغ از زندگی واقعی باشند و بخندند اهمیت زیادی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فعالیت جدیدی در حوزه سریال ندارد، درباره فعالیت در سریال های طنز گفت: ایفای نقش در کارهای طنز به نظر من دشوارتر است، زیرا باید اطلاعات زیادی داشته باشید و با همه این سختی ها من بازی در کارهای طنز را بیشتر دوست دارم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------