آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

شرایط نامساعد «اسکی‌باز»/ سینماها ظرفیت این شلوغی اکران را ندارند



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,محمد احمدی
محمد احمدی تهیه‌کننده «اسکی باز» عنوان کرد که در حال حاضر چند فیلم کودک به طور همزمان در حال اکران هستند که این اتفاق به فیلم‌ها لطمه زده است. 

محمد احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اسکی باز» به کارگردانی فریدون نجفی که این روزها در حال اکران است در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط اکران این اثر گفت: ما از وضعیت اکران این اثر راضی نیستیم چرا که در حال حاضر شرایط خوبی در اکران حاکم نیست. با این وجود به نظرم صدا و سیما همکاری خوبی با ما داشته و تیزرهای زیادی در اختیارمان گذاشته، ضمن اینکه تیم تبلیغاتی ما در فضای مجازی هم به خوبی کارهای خود را دنبال می‌کنند اما وضعیت اکران باعث شده این فیلم شرایط مطلوبی برای نمایش نداشته باشد.

 

وی افزود: «اسکی باز» به عنوان یک فیلم کودک در شرایطی به نمایش گذاشته شده که این روزها امتحانات بچه‌ها آغاز شده و از سوی دیگر این فیلم در تهران تنها در نوبت صبح نمایش دارد با این وجود سینما کورش در ساعت ۱۸:۳۰ به ما لطف کرده و این فیلم را به نمایش می‌گذارد که به نظرم شرایط اکران «اسکی باز» در آن سینما خوب است.

 

احمدی عنوان کرد: این روزها تعداد زیادی از آثار در حال اکران هستند و به این موضوع این نکته را اضافه کنید که در چنین شرایطی چند فیلم کودک دیگر به طور همزمان به نمایش گذاشته شده‌اند در حالی که سینمایی ایران پتانسیل اکران این تعداد از آثار کودک را ندارد. بنابراین بهبود این شرایط نیاز به یک برنامه‌ریزی اساسی دارد به طوری که از ابتدای سال مشخص شود چه فیلمی قرار است در چه زمانی به نمایش دربیاید.

 

این تهیه‌کننده با بیان اینکه در برخی از فصل‌های سال هیچ فیلم کودکی ندارم و در برخی دیگر مثل الان چند فیلم کودک به طور همزمان به نمایش درمی‌آیند، مطرح کرد: ما در حال مذاکره با آموزش و پرورش و مدارس برای بهبود اکران «اسکی باز» هستیم و امیدوارم شرایط بهتری برای این اثر رقم بخورد.

 

وی در پایان درباره دیگر فعالیت‌هایش عنوان کرد: در حال حاضر مشغول فراهم کردن مقدمات اکران «به دنیا آمدن» ساخته محسن عبدالوهاب هستیم و امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر این اثر را هم به نمایش بگذاریم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------