آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

انتقاد بازیگر زن از مدیران تلویزیون/ فریده سپاه‌منصور: همه هم و غم‌شان حفظ میزشان است



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,فریده سپاه‌منصور
فریده سپاه‌منصور بازیگر سریال نوروزی «ن خ» درباره حضور زنان همسن و سال خود در آثار نمایشی بیان کرد که معمولا نقش پیرزن‌ها همچون یک مجسمه است.

 به  گزارش مهر ،فریده سپاه منصور با اشاره به حضورش در سریال نوروزی «ن خ» که این روزها به کارگردانی سعید آقاخانی تصویربرداری می شود، بیان کرد: من مدتی در سینما و تلویزیون کار نمی کردم و حالا با سریال سعید آقاخانی و با نقشی که در سریال «ن خ» دارم به تلویزیون آمده ام.  

 

وی فیلمنامه سریال «ن خ» را براساس مقتضیات زمان حاضر دانست و گفت: در سن و سالی که من دارم دیگر برایم بین سینما و تلویزیون فرقی ندارد و مهم این است که پیام کار چه باشد تا وقتی خود را جای تماشاگر می گذارم به سریال ناسزا نگویم.  

 

بازیگر فیلم «مهمان مامان» ادامه داد: گاهی در تلویزیون سریال هایی می بینم که می گویم کاش رفته بودم کتاب می خواندم یا حتی به جای دیدن این اثر کمی پیاده روی کرده بودم، البته در این یک دو سال سریال هایی هم دیده ام که آنها را دوست داشته ام مثل «سارق روح» که دانیال حکیمی در آن بازی می کرد.

 

این بازیگر که حدود ۷۱ سال سن دارد درباره سریال هایی که برای مخاطب همسن و سال او ساخته می شود، گفت: قشری که همسن من باشد در جامعه بسیار است اما در فیلم و سریال ها به موضوعات مورد نظر آنها پرداخته نمی شود. شخصیت های پیرزن در آثار نمایشی جزییات ندارند و به طور مثال از یک پیرزن به عنوان مجسمه در مجلس خواستگاری و عروسی استفاده می کنند و یا باید قربان صدقه نوه اش برود و چای بریزد.

 

وی با اشاره به نقش هایی که برای سن وی در آثار نمایشی پیشنهاد می شود، اظهار کرد: بیشتر شخصیت های پیرزن هویت ندارند اما نقشی را که در سریال «ن خ» دارم دوست دارم چون از هویت برخوردار است. من انرژی پرداخت به نقش ها را دارم اما این نقش ها باید واقعا ویژگی ها و جزییات نقش را داشته باشند.

 

بازیگر سریال «معصومیت از دست رفته» در پایان درباره آثار تلویزیونی عنوان کرد: درد ما این است که نویسنده های برنامه های تلویزیونی در فضا زندگی می کنند و مسایلی که مطرح می کنند کمتر با مخاطب ارتباط برقرار می کند. البته شاید مشکل، آنها هم نباشند و مشکل از سیاستگذاران و مدیران در تلویزیون باشد که همه هم و غم شان این است که میز خود را از دست ندهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------