آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بهاره رهنما از داستان‌هایی گفت که به دروغ و نیرنگ برایش ساخته‌اند/ عکس



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,بهاره رهنما
بهاره رهنما درباره شایعات مطرح شده درباره ترویج ازدواج کودکان در سریال «بچه مهندس» توضیح داد. 

به گزارش خبرآنلاین، بهاره رهنما با انتشار سکانس‌هایی از سریال «بچه مهندس» در اینستاگرام، نظر خود را درباره ازدواج کودکان این‌طور مطرح کرد: «به نظر من ازدواج کودکان خصوصا دختر بچه‌ها می‌تواند از مضامین مهم کودک آزاری باشد، بارها هم در این باره گفته ونوشته‌ام!

 

سریال رو که ندیدید لااقل سکانس‌هاش رو ببینید تا به میزان بی‌انصافی برخی پی ببرید! آدمی که صداقت داره خدا همیشه دستش رو می‌گیره ! هر موقع داستانی به دروغ و با نیرنگ برام ساختند خود خدا همه چیز را روشن و شفاف کرد، از چیزی جز خدا نمیترسم و بعنوان فعال حقوق زنان و دختران در ایران (تقدیر شده به‌خاطر تلاش در راستای آرمان پنجم از یونیسف) و کسی که سه سال سفیر انجمن دفاع از حقوق کودکان بوده و لااقل مشاور حقوقی و فعال در نجات چندین پرونده مریوط به نوجوانان محکوم به اعدام، خوشبختانه مسیر و راه مشخصی برای حرکت و مسئولیت اجتماعی خود داشته و دارم! خداوند مکر مکر کنندگان را به‌خودشان باز می‌گرداند.

 

اینهمه در مورد مضرات و آسیب‌های چند همسری و ورود نکردن به زندگی مردان متاهل نوشتم و کمپین تشکیل دادم باز سایت‌های زرد چندی پیش نوشتند: بهاره رهنما موافق چند همسری است! پس من آموخته‌ام که داور همه اعمال و افکار ما خداست نه عده‌ای فراموشکار که همه چیز را به زعم خود برداشت می‌کنند و مصادره به مطلوب می‌کنند.»

 

در این روزها که معضل ازدواج کودکان در ایران به مسئله داغ جامعه تبدیل شده است، برخی از مخاطبان، سریال «بچه مهندس» را نیز ترویج دهنده این فرهنگ غلط دانسته‌اند.

 

«بچه مهندس» یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علی غفاری و بازی ساناز سعیدی، بهناز جعفری، بهاره رهنما و برزو ارجمند است. فصل اول این سریال در ۳۰ قسمت در ماه رمضان ۱۳۹۷ از شبکه دوم سیما پخش شد و فصل دوم آن هم از دی ۹۷ شروع به پخش شده است.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,بهاره رهنما

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------