ابراز امیدواری نسبت به حضور مجدد فردوسی‌پور در صداوسیما در سال جدید



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فاطمه ذوالقدر
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی، در واکنش به اعمال فشار بر برنامه ۹۰ و عادل فردوسی‌پور، تهیه‌کننده و مجری این برنامه تلویزیونی، محبوبیت بالای برنامه ۹۰ را ناشی از اجرای خوب و حرفه‌ای فردوسی‌پور دانست. 

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به انتشار اخباری درخصوص ممانعت ناموجه مدیریت شبکه سوم سیما از پخش برنامه ۹۰، پس از انتخاب چندین‌باره این برنامه تلویزیونی به‌عنوان محبوب‌ترین برنامه سال از نگاه مخاطبان گفت: به نظر می‌رسد، دلیل اصلی محبوبیت بالای برنامه ۹۰ و نفوذ آن در میان همه اقشار جامعه به‌ویژه ورزشکاران و ورزش‌دوستان، مربوط به اجرای خوب و حرفه‌ای آقای فردوسی‌پور است.

 

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: سرمایه‌های انسانی ارزشمندترین دارایی هر سازمان، دستگاه و کشوری است که باید به بهترین نحو ممکن از وجود این سرمایه‌ها در جای خود بهره‌برداری کرد.

 

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صداوسیما در شرایط فعلی و در رویکردی که برای جذب مخاطب دارد، نباید تصمیمی بگیرد که سبب ریزش بیش از پیش بینندگان و مخاطبان شود.

 

این عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: مسئولان مربوطه باید برای این تصمیم به مردم توضیح دهند و بهترین اقدام آنان، بازنگری در تصمیم اتخاذ شده است که یقینا می‌تواند اعتبار و شفافیت عملکرد و احترام به افکار عمومی را رقم بزند.

 

ذوالقدر در پایان تصریح کرد: بر همین اساس، امیدوارم در سال جدید و با توجه به خواست مردم، باز هم شاهد ادامه اجرای خوب برنامه ٩٠ توسط آقای فردوسی‌پور باشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------