آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

چین جشنواره فیلم "اسب طلایی" تایوان را تحریم کرد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,فیلم اسب طلایی
مقامهای چین اعلام کردند، شرکت فیلمها و بازیگران سینمای این کشور در جشنواره فیلم سرشناس "اسب طلایی" تایوان را با تداوم تنشها در روابط با این منطقه خودمختار، ممنوع کرده‌اند. 

به گزارش ایسنا، جشنواره فیلم اسب طلایی تایوان از جمله معتبرترین جشنواره‌های فیلم در آسیا محسوب می‌شود.

 

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس،این خبر در وبسایت یک روزنامه وابسته به سازمان تنظیم مقررات سینمایی دولت چین و تنها در یک جمله بدون آنکه دلیل مشخصی برای این تصمیم ذکر شود، اعلام شد.

 

این اتفاق همزمان با تداوم تشدید تنشها در روابط چین و تایوان افتاده است؛ تنشهایی که به سبب خودداری دولت تایوان از این که خود را بخشی از خاک چین بداند، بالا گرفته‌اند.

 

با این حال حتی در صورت عدم اعمال این ممنوعیت نیز هنرمندان و بازیگران چینی به سختی قادر بودند برای شرکت در این جشنواره که در نوامبر آینده برگزار می‌شود اقدام کنند. چند روز پیش چین صدور مجوز برای سفرهای انفرادی به تایوان را به حال تعلیق در آورد؛ اقدامی که هدف از آن اعمال فشار و تحمیل هزینه‌های اقتصادی به تایوان به ویژه از طریق محدود کردن اعزام گردشگران چینی به آنجا است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------