فیلم‌هایی به تهیه‌کنندگی برد پیت که ارزش دیدن دارند + تصاویر



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, برد پیت
در کارنامه برد پیت علاوه بر بازیگری به عنوان تهیه کننده از فیلم‌های برنده اسکار، تا فیلم‌هایی پرفروش در گیشه دیده می‌شود. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این موضوع برای بازیگران دنیا غیر معمول نیست که از دامنه بازیگری به عنوان یک حرفه فراتر روند. بسیاری از آن‌ها خط تولید لباس دارند و در بخش‌های تجاری فعالیت می‌کنند و برخی نیز به تهیه کنندگی و یا کارگردان روی می‌آورند.

 

برد پیت علاوه بر آنکه یکی از بازیگران سطح بالای هالیوود است، به عنوان تهیه کننده نیز در فیلم‌های زیادی حضور داشته است. ممکن است برای برخی عجیب باشد، اما نام او به عنوان تهیه کننده در پروژه‌هایی که بسیار معروف هستند دیده می‌شوند. البته خود او در تعدادی از آن‌ها نیز نقش آفرینی کرده است.

 

در ادامه بهترین فیلم‌های او به عنوان تهیه کننده را که بر اساس نمره IMDb هستند را بررسی می‌کنیم.

 

جنگ جهانی زِد

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, برد پیت

 

چه کسی از یک پاندمی جهانی که همه را به زامبی‌های گرسنه تبدیل می‌کند، نمی‌ترسد؟ در سال ۲۰۱۳ برد پیت در فیلم سینمایی «جنگ جهانی زد» بازی کرد و تهیه کنندگی آن را هم بر عهده داشت. این فیلم در زمان خود با استقبال خوبی روبرو شد و برای مدتی زمزمه‌های ساخت قسمت دوم آن نیز شنیده می‌شد.

 

معاون

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, برد پیت

 

فیلم سینمایی «معاون» در سال ۲۰۱۸ ساخته شد که موفقیت‌های خوبی نیز در جوایز سینمایی رقم زد. در نگاه اول به این فیلم متوجه نقش آفرینی کریستین بیل در نقش دیک چینی نخواهید شد که جایزه بهترین گریم اسکار را برای آن به ارمغان آورده است. این فیلم هم یک پروژه دیگر به تهیه کنندگی برد پیت است که تحسین زیادی را به خاطر توانایی اش در بحث سیاست به همراه داشت.

 

پادشاه

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, برد پیت

 

فیلم سینمایی «پادشاه» محصولی از نتفلیکس بود که مخاطبان انتظار زیادی را برای دیدن تیموتی شالامی در نقش منحصر به فردش کشیدند. ستاره‌های دیگر این فیلم رابرت پتیسنون، جوئل اجرتون و لیلی رز دپ هستند. شالامی در این فیلم نقش شاهزاده ولز را دارد که تمایلی برای ادامه راه پدرش و وارد شدن به سیاست جنگی ندارد.

 

مهتاب

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, برد پیت

 

فیلم سینمایی «مهتاب» در سال ۲۰۱۶ جایزه بهترین فیلم سینمایی سال را دریافت کرد. اما ممکن است خیلی‌ها ندانند که برد پیت تهیه کننده اجرایی این پروژه بوده است. با وجود اینکه این فیلم جوایز مهمی را دریافت کرد، او هیچگاه در مراسم اسکار برای دریافت جوایز حضور نداشت. او در مصاحبه خود در رابطه با عدم حضورش گفت که در خانه جیمز گری دعوت بوده است.

 

مانی بال

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, برد پیت

 

برد پیت در این فیلم سینمایی در ژانر بیوگرفای مانی بال نقش بیلی بین را بازی کرد. او همچنین یکی از تهیه کنندگان فیلم بود. در این فیلم سینمایی بین بعد از آنکه تیمش در مسابقه‌ای مهم بازنده می‌شود در شرف آن است که بهترین بازیکنان تیمش را از دست بدهد. این فیلم تحسین‌های زیادی را دریافت کرد که باعث می‌شود ارزش دیدن داشته باشد.

 

رکورد بزرگ

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, برد پیت

 

«رکورد بزرگ» فیلم دیگری است که در بخش بهترین فیلمنامه اقتباسی اسکار در سال ۲۰۱۵ برنده جایزه شده است. برد پیت نه تنها در این فیلم سینمایی نقش بن ریکرت را بازی کرد بلکه تهیه کننده فیلم نیز بود. در این فیلم سینمایی تحسین شده افرادی مثل مارگو رابی و سلنا گومز هر چند به صورت نقش‌های کوتاه حضور داشتند.

 

۱۲ سال بردگی

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, برد پیت

 

در کارنامه برد پیت تهیه کنندگی فیلم برنده اسکار سال ۲۰۱۳ یعنی «۱۲ سال بردگی» دیده می‌شود. او در این فیلم بازی یک نقش مکمل را نیز بر عهده داشت. این فیلم سینمایی به دلیل توانایی بالا در بیان تاریخ و نگاهش به تاریخ برده داری توسط آمریکا‌ها تحسین‌های زیادی را به همراه داشته است. این فیلم سینمایی بر اساس داستان واقعی است که داستان یک آفریقای آزاد را دنبال می‌کند که به دلایلی برده می‌شود.

 

رفتگان

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, برد پیت

 

بیشترین نمره‌ای که فیلمی با تهیه کنندگی برد پیت به دست آورده است ۸.۶ است که با فیلم سینمایی «رفتگان» در سال ۲۰۰۶ رقم خورد. پیت در این فیلم به عنوان بازیگر حضور نداشته، اما لئوناردو دی کاپریو، مت دیمون، جک نیکلسون و مارک والبرگ بازیگران مشهور آن هستند. اسکورسیزی نیز کارگردان این فیلم است. داستان این فیلم در ماساچوست روایت می‌شود که یک مافیای ایرلندی با بازی جک نیکلسون در اداره پلیس جاسوس می‌گذارد و در عین حال نیز پلیس در گروه او یک جاسوس دارد. این فیلم نامزد بهترین فیلم و کارگردانی شده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------