آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

ژاله صامتی چطور در نقشِ پریچهرِ «زیرخاکی» فرو رفت؟



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, ژاله صامتی
ژاله صامتی با بیان این‌که او با شخصیت نقش‌هایی که عهده‌دار می‌شود، زندگی می‌کند، از چگونگی بازی در سریال «زیرخاکی» گفت. 

  ژاله صامتی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، در گفت‌وگویی اینستاگرامی که از صفحه روابط عمومی صدا و سیما پخش شد، درباره بازی اش در سریال «زیرخاکی» توضیح داد. 

 

او درباره ادامه ضبط و پخش سریال «زیرخاکی» گفت: «بخش زیادی ضبط شده اما داستان ناقص و زخمی‌مانده و بعد از کرونا ضبطش ادامه خواهد داشت.»

 

صامتی با بیان اینکه بسیاری از مخاطبان با مشاهده قسمت‌های اول «زیرخاکی» داستانش را تکراری دانستند، در عین حال عنوان کرد: «امیدوارم الان به این نتیجه رسیده باشند که این داستان شبیه هیچ داستانی نیست. در ادامه داستان قرار است اتفاقات جالبی بیفتد که مخاطب را غافلگیر می‌کند.»

 

او در پاسخ به این سوال که نظر منتقدان درباره بازی‌اش در سریال «زیرخاکی» چه بوده است، گفت: «یکی از چیزهایی که حالم را خوب می‌کند این است که در کاری بازی کردم که هم منتقدان، هم همکاران، هم مخاطبان عام و هم مخاطبان خاص را راضی کرده‌ام.»

 

این بازیگر در ادامه توضیح داد: «من نقش‌هایی را که بازی می‌کنم، از آدم‌های اطرافم بر می‌دارم. خیلی وقت‌ها پیش آمده خانمی را می‌بینم و شخصیتش را در ذهن‌ام آرشیو می‌کنم تا بعدها طبق نقشی که پیشنهاد می‌شود، شاخ و برگش داده و کاملش کنم. دلیل این‌که مخاطبان، شخصیت پریچهر را دوست دارند، همین است که شبیه خاله، زن عمو یا یکی از اطرافیان مخاطب است. نقشی که از خود مردم الگو برداری شود، دیده می‌شود.»

 

صامتی افزود: «من با کاراکترم گریه می‌کنم، می‌خندم و به آن فکر می‌کنم. روزهای قبل و بعد نقش را در ذهنم ترسیم می‌کنم. در مورد پریچهر سریال «زیرخاکی» هم با آقای سامان حرف می‌زدیم که از کجا آمده و سرگذشتش چه بوده است. مثلا پریچهر مادرش مرده و پدرش، زنی جوان و یک نوزاد دارد، در حالی‌که این اصلا در سریال ذکر نشد. همین باعث می‌شود تا ری‌اکشن‌هایم درست باشد.»

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------