آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سیامک اطلسی: «پدرسالار» به یادماندنی شد چون آقای کشاورز رهبر گروه بازیگران بود



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سیامک اطلسی

 

سیامک اطلسی در گفت‌وگو با خبرآنلاین از همکاری با محمدعلی کشاورز در سریال خاطره‌انگیز «پدرسالار» می‌گوید.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیامک اطلسی بازیگر، کارگردان و دوبلور پیشکسوت در تمام سال‌های گذشته با انتخاب نقش‌های کم‌تعداد اما تاثیرگذار در تلویزیون و سینما حضور داشته است. او که پیش از این در یک مصاحبه از این گفته بود که نقش‌هایی را بازی می‌کند که در آنها بی‌تفاوت نباشد و دیده شود، در «پدرسالار» با ایفای نقش برادر اسدالله خان و پدر آذر، عروس یاغی پدرسالار، در خاطر مخاطبان تلویزیون ماندگار شد.

 

بازی در کنار محمدعلی کشاورز در سریال «پدرسالار» و شنیدن از این همکاری خاطره‌انگیز دلیلی بود که برای آن به سراغ سیامک اطلسی رفتیم و او برایمان از نقش زنده‌یاد محمدعلی کشاورز در ماندگار شدن سریال «پدرسالار» در ذهن مردم گفت.

 

بازیگر «پدرسالار» در ابتدای صحبت‌هایش با یادی از استاد محمدعلی کشاورز گفت: «به هر حال ما امروز یک هنرمند بسیار توانا را از دست دادیم که دیگر نه در سینما و نه در تلویزیون تکرار نخواهد شد.»

 

وی در ادامه گفت: «من در «پدرسالار» لذت بردم از کار و بازی و تلاش استاد کشاورز برای سریال. از او واقعا یاد گرفتم که چگونه باید تلاش کرد که نقش را درآورد. خدا بیامرزدش.»

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سیامک اطلسی

 یکی از دلایل اینکه «پدرسالار» خوب و به یاد ماندنی شد این بود که بازیگرهایی که در آن سریال ایفای نقش می‌کردند، به رهبری آقای کشاورز با یکدیگر رقابت کردند برای اینکه بازی خوبی از خود نشان بدهند.

 

سیامک اطلسی سپس از نقش محمدعلی کشاورز در ماندگار شدن «پدرسالار» اینطور گفت: «یکی از دلایل اینکه «پدرسالار» خوب و به یاد ماندنی شد این بود که بازیگرهایی که در آن سریال ایفای نقش می‌کردند، به رهبری آقای کشاورز با یکدیگر رقابت کردند برای اینکه بازی خوبی از خود نشان بدهند. از سوی دیگر قصه سریال خوب بود و مشکلی بود که مبتلا به خانواده‌ها بود. یعنی آن زمان خانواده‌های گسترده‌ای داشتیم که کم کم به خانواده‌های مستقل و کوچک تبدیل می‌شدند و این مشکل در خانواده‌ها وجود داشت. برای همین مردم قصه را درک کردند و در کنار آن هم همانطور که گفتم رهبری گروه بازیگرها را آقای محمدعلی کشاورز برعهده داشتند. بنابراین یکی از یکی بهتر نقششان را ایفا کردند و سریال برای مردم جا افتاد.»

 

اطلسی همچنین درباره خشونت کاراکتر اسدالله خان در عین مهربانی و دلسوز بودنش گفت: «خود جناب کشاورز یک مرد مهربان و دلسوز بود و نقش‌هایی که بازی می‌کرد ایجاب می‌کرد که خشونت در آن داشته باشد. درباره «پدرسالار» هم مردم می‌دانستند پشت آن ظاهر خشن و مقتدر اسدالله خان قلب مهربانی وجود دارد و این از هنر بازیگری محمدعلی کشاورز ناشی می‌شد.»

 

او ادامه داد: «در حقیقت این در خانواده‌های ایرانی یک واقعیت بود که یک پدر یک خانواده بزرگ هفت، هشت، ده نفره را اداره می‌کرد و مردم برای همین این پدر را درک می‌کردند و زمانی که سریال پخش می‌شد خیابان‌ها خلوت می‌شد.»

 

این دوبلور پیشکسوت سپس با اشاره به اینکه «پدرسالار» در نزدیک به سه دهه گذشته حدود ۲۰ بازپخش داشته و هر بار هم پربیننده بوده گفت: «حتی همین نوروز امسال هم بار دیگر مردم برای تماشای هنرنمایی آقای کشاورز و دنبال کردن قصه «پدرسالار» به تماشای سریال نشستند. برای اینکه خاطره آن زمان در ذهن مردم است. هر چند دیگر خانواده‌ها آنطور نیست و یک جور دیگر شده است.»

 

سیامک اطلسی در پاسخ به این سوال که رفاقت تیم بازیگری سریال «پدرسالار» با محمدعلی کشاورز چگونه بود هم گفت: «ما بعد از آن سریال بارها دور هم جمع شدیم و حتی در همین دو، سه سال اخیر که ایشان لگنشان شکست و روی ویلچر بودند ما به دیدنش می‌رفتیم.»

 

این بازیگر و دوبلور پیشکسوت در پایان به ذکر خاطره‌ای از یکی از این دیدارها پرداخت و گفت: «یک خاطره جالب از همین دیدارها دارم. در همه این سال‌ها هر وقت به دیدن آقای کشاورز می‌رفتیم، ایشان من را که می‌دید با روی خوش و خنده می‌گفت: برادر کجایی؟ چرا زحمت کشیدی؟ و با این تصویر خندان و مهربان در ذهن من ماندگار شده است.»

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------