تُپُق های مهران مدیری واقعا «غیرعمدی» است؟



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,  مهران مدیری
تلویزیون مخاطبان خاص خود را دارد. اما وقتی بخشی از برنامه ای تلویزیونی در شبکه های اجتماعی پربازدید شود حتما به دیده شدن آن برنامه هم کمک می کند.

به همین خاطر هم هست که تهیه کنندگان،کارگردانان و مجریان برنامه های تلویزیونی خودشان را به آب و آتش می زندد و سعی می کنند در برنامه هایشان اتفاقات خاص و ویژه ای رقم بزنند تا بلکه برشی از این ماجراها در شبکه های اجتماعی دیده شود.

 

شکستن میز مجری، حرف های عجیب و غریب و بعضا دور از واقعیت، تپق های عمدی، شکستن پارچ آب، حضور حیوانات و خزندگانی مثل گربه و سوسک در برنامه زنده و ترسیدن خانم مجری از آنها و موارد دیگری از این دست که حتما بارها دیده و شنیده اید.

 

هیچ بعید هم نیست مثلا وقتی در برنامه دورهمی، مهران مدیری خطاب به زوج هنرمند مهمانش-امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی- به جای جمله:« هنرمندانی که با هم ازدواج می کنند» بگوید:«هنرمندانی که با من ازدواج می کنند» و بعدش هم بلافاصه بگوید:« این دیگه تپق نبود». با این جمله، هم یک خنده درست و حسابی از حاضران در استودیو و مخاطبان تلویزیونی گرفته و هم به دیده شدن برنامه اش کمک کرده است.

 

یا مثلا در همان برنامه تصادفا! دستش به لیوان آب بخورد و میز و همچنین خودش را خیس کند. دقیقا همین دو بخش ذکر شده مورد توجه فضای مجازی قرار می گیرد و پربیننده می شود.البته ممکن است برخی از این اتفاقات هم سهوی باشد؛مثل دو موردی که برای مهران مدیری ذکر شد!

 

این داستان ها البته که همچنان ادامه دارد.

 

 

خبرنیوز 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------