شوخی احسان علیخانی با پدرش در برنامه «عصرجدید»



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,احسان علیخانی
قسمت نوزدهم از دور مقدماتی فصل دوم مسابقه بزرگ «عصر جدید» شب گذشته با حضور شرکت کنندگان خلاق در حوزه های مختلف و تماشاگران پرهیجان روی آنتن رفت.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛در این قسمت از برنامه «عصر جدید» محمدسینا منصوریان،در حوزه خوانندگی در مسابقه عصر جدید شرکت کرد و سه رای مثبت گرفت.

 

رویا نونهالی گفت:خیلی عالی بود،این مسئولیتی که در این سن و سال پذیرفته ای سنگین است و به خوبی از عهده آن برآمده اید،به شخصه لذت بردم افسوس خوردم بابت یک رای که سفید نشد،اما ضمن حفظ احترام رای شما شایستگی چهار رای سفید را داشت.

 

عظیمی نژاد گفت: من می خواهم تذکر بدهم رای منفی می دهم ،چون به شدت از دهان و پشت دندان هایت می خوانی و هیچ اتفاقی از دیافراگم ات استفاده نمی کنی!

 

اما نونهالی از عظیمی نژاد خواست رای قرمز خود را تغییر بدهد،چراکه گاهی با رای سفید هم می شود تذکر داد.

 

پدر محمد سینا که در کودکی برای او لالایی می خواند در برنامه عصر جدید هم خواند، عظیمی نژاد رای سفید خودش را منوط به وام گرفتن از حس و حال پدر در خوانندگی کرد و در نهایت رای خود را سفید کرد.

 

علیخانی بعد از اجرای لالایی پدر محمد سینا گفت:امیدوارم این برنامه را پدر من ببیند و یک مقداری با کارهایش فکر کند!

 

پویان جناتی، یک خواننده با حال و احوال ساده و صمیمی، اما یه آهنگ با سبک و سیاق و صدای متفاوت را اجرا کرد و چهار رای مثبت دریافت کرد.

 

این شرکت کننده درباره دوشیدن شیر گفت: ۹ ساله بودم که با خانواده به روستای یوش کوچ کردیم، در روستای زرین کمر بزرگ شدم و به دلیل تغییر شغل پدرم ما یک گاوداری داشتیم.

 

علیخانی از او درباره گاو نُه من شیرده سوال کرد و او پاسخ داد:به آن گاو مهربان گفته می‌شود که در زمان دوشیدن شیر صبر می‌کند، هیچ حرکتی انجام نمی‌دهد وقتی سطل پر شده و شیر لب لب است با لگد می‌زند!

 

در پایان قسمت نوزدهم دور مقدماتی فصل دوم مسابقه بزرگ «عصر جدید» با رای داوران،گروه اعجوبه‌های کوچک،پویان جناتی،گروه بچه‌ی شهر، به مرحله بعد راه پیدا کردند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------