یوسف صیادی: سیروس گرجستانی دلش نمی‌آمد به من سیلی بزند



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,یوسف صیادی
یوسف صیادی که این روزها سریال مشترک او و زنده‌یاد سیروس گرجستانی از شبکه آی‌فیلم بازپخش می‌شود، با روایت خاطره‌ای از این هنرمند فقید، از تجربیات خود درباره نقش‌آفرینی در ژانر کمدی سخن گفت.

 به گزارش ایسنا ؛صیادی به بهانه پخش دوباره سریال «سه دنگ سه دنگ» که پس از درگذشت زنده‌یاد سیروس گرجستانی در برنامه پخش شبکه آی‌فیلم قرار گرفته است، از همبازی بودنش با مرحوم گرجستانی در این سریال گفت و از سکانسی یاد کرد که قرار بود از این هنرمند فقید سیلی بخورد. 

 

یوسف صیادی در  سخنانی اظهار کرد: وقتی شنیدم که ایشان فوت کرده‌اند خیلی متاثر شدم و یاد روزهای همکاری در «سه دونگ سه دونگ» افتادم. در یک سکانس ایشان باید مرا کنار می‌کشید و پس از بگو و مگویی یک سیلی به گوش من می‌زد. به من نگفته بودند که قرار است سیلی بخورم تا صحنه طبیعی‌تر باشد. مرحوم گرجستانی اما آمد و گفت که به من سفارش کرده‌اند که نگویم و سیلی بزنم، ولی نتوانستم، به هر حال قرار است بزنم و ببخشید. من هم گفتم استاد، این چه حرفی است؟ شما اختیار دارید. بزنید و محکم هم بزنید. ایشان سر آن صحنه سیلی را به من زد و بعدش آنقدر عذرخواهی کردند که خودم شرمنده شدم. من جز خوبی و محبت و مهربانی چیزی از ایشان ندیدم. روحشان شاد. 

 

او همچنین درباره بازخوردها و واکنش‌های مخاطبان نسبت به این سریال، بیان کرد که واکنش‌ها در کوچه و خیابان نشان می‌داد که مردم ارتباط خوبی با سریال برقرار کرده‌اند.  قصه سریال برای مردم باورپذیر و شخصیت‌ها هم آشنا بودند. کاراکترها به تیپ شباهت نداشتند و شبیه مردم کوچه و بازار بودند. شاهد احمدلو هم به عنوان کارگردان، بازیگر خوبی را دور هم جمع کرده و مهره‌ها را درست چیده بود. از سوی دیگر بازیگران هم به‌خوبی با هم هماهنگ شده بودند.

 

او یادآور شد: من نیز در این سریال نقش دایی جوان خانواده را بازی می‌کردم که به تایلند رفته و جنس آورده بود و می‌خواست قاچاقی بفروشد. تیپ جوان‌هایی که برای پول درآوردن به هر دری می‌زنند و می‌خواهند یک شبه پول دار شوند. البته او انسان بدی نیست و فقط برای پول درآوردن اشتباهاتی می‌کند و برای خودش و اطرافیانش دردسر می‌آفریند، اما ذاتا انسان بدی نیست و حتی مهربان و خوش قلب هم هست. او چون می‌خواهد خلاف جهت آب شنا کند و بدون دردسر به همه چیز برسد خودش و دیگران را دچار مشکل می‌کند.

 

صیادی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا کمدی ژانر مورد علاقه او است، بیان کرد: همچنان کمدی را دوست دارم و ترجیح می‌دهم در این ژانر فعالیت بیشتری داشته باشم. فکر می‌کنم کمدی، نیاز امروز جامعه ما هست و مردم از این نوع کارها استقبال بیشتری می‌کنند.

 

او در پایان درباره فعالیت این روزهای خود نیز اظهار کرد: فعلا مشغول بازی در سریال «چایی نت» به کارگردانی آرش تیموریان هستم و همزمان در فیلم «بابا سیبیلو» به کارگردانی پسر مرحوم ساموئل خاچیکیان نیز بازی می‌کنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------