آغاز فیلمبرداری تازه‌ترین اثر اسکورسیزی از زمستان امسال



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,اسکورسیزی
تصویربرداری «قاتلان ماه شب چهارده» وسترن جدید «اسکورسیزی» کارگردان شهیر هالیوودی، با حدود یک سال تاخیر فوریه آینده (بهمن-اسفند ۹۹) در یک قبیله بومی در وکلاهمای آمریکا کلید می‌خورد. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ایندی‌وایر، تولید درام قاتلان ماه شب چهارده به کارگردانی مارتین اسکورسیزی قرار بود با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری از ماه مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸- فروردین ۹۹) آغاز شود اما شیوع کرونا این پروژه سینمایی را تا زمانی نامعلوم متوقف کرد. سرانجام حال با گذشت چند ماه سرانجام بلاتکلیفی‌ها به پایان رسیده است. از مقامات قبیله سرخپوستی اوسیج نیشن در اوکلاهما خبر می‌رسد این قبیله از فوریه ۲۰۲۱ برابر با بهمن و اسفند ۹۹ به مدت ۱۶ هفته میزبان تیم فیلمبرداری پروژه سینمایی جدید اسکورسیزی خواهد بود.

 

چاد رنفرو و ادی رون هورس به عنوان نمایندگان رسمی این قبیله، با اپل و پارامونت در ارتباط هستند. در حالی که در ابتدا قرار بود پارامونت مسئولیت تامین مالی و پخش قاتلان ماه شب چهارده را برعهده بگیرد، بالا رفتن مبلغ بودجه موردنیاز این استودیو را برآن داشت تا با اپل قرارداد همکاری امضا کند. بر طبق این قرارداد، اپل منابع مالی موردنیاز پروژه را تامین می‌کند و پارامونت کار توزیع آن به سراسر جهان را برعهده خواهد گرفت. 

 

به گزارش منابع محلی، در تیم فیلمبرداری این پروژه از چندین سرخ‌پوست استفاده خواهد شد. قبل از شیوع کرونا عوامل فیلم مذاکرات برای استفاده از هنرمندان، آشپزها، مترجمان، مالکان زمین و خانه و دیگر افراد بومی را آغاز کرده بودند.

 

قاتلان ماه شب چهارده یک فیلم وسترن با بازی لئوناردو دیکاپریو و رابرت دنیرو است که از یک کتاب پرفروش به همین نام اقتباس شده و به شرح کشتار سرخپوستان اوسیج نیشن در اوایل قرن بیستم و همچنین تولد اف‌بی‌آی (پلیس فدرال امریکا) می‌پردازد. این فیلم با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری گران‌ترین فیلم اسکورسیزی و یکی از پرهزینه‌ترین درام‌های تاریخ سینماست.

 

هنوز تاریخ دقیق انتشار این فیلم اعلام نشده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------