آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

آخرین مرحله «ماموریت غیرممکن» تام کروز در نروژ



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,
نروژ آخرین ایستگاه «ماموریت غیرممکن» تام کروز است که با اجاره دو کشتی بخش پایانی مرحله فیلمبرداری انجام می شود.

 به  گزارش تسنیم ؛شرکت کشتی رانی نروژی «Hurtigruten» در روزنامه نروژی «Verdens Gang» تأیید کرده است که آنها دو کشتی خود را به نام های «MS Vesterålen» و«MS Fridtjof Nansen» را به مدت یک ماه، از اواخر ماه آگوست تا پایان سپتامبر، به شرکت خدمات تولید محلی «Truenorth» نروژ برای فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن» اجاره داده اند.

 

به گزارش اسکای نیوز، به نظر می رسد که هدف این کشتی ها اسکان خدمه بوده و مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ پوند (۶۶۶،۵۶۸ دلار) برای اجاره آنها پرداخت شده است.

 

یکی از این کشتی ها، به نام «MS Fridtjof Nansen»، در بندر «Hellesylt» پهلو گرفته است و همانطور که مشاور شهردار «Stranda» از نروژ امروز تأیید کرده به عنوان یک هتل در هنگام فیلمبرداری، خدمت خواهد کرد.

 

هفته گذشته اعلام شد، دولت نروژ خدمه را از شرایط قرنطینه معاف کرده است.

 

موسسه فیلم نروژ به میزان  ۵ میلیون و ۶۹۰ هزار دلار در تولید این فیلم سرمایه گذاری کرده است.

 

این کشتی ها مشکلات حاشیه ای نیز دارند. نیوزویک اعلام کرد که دو اتحادیه نروژی «Fellesforbundet»  و «Sjømannsforbundet» به پلیس گزارش داده اند که مسولین این کشتی ها علاوه بر این که  قوانین مربوط به مهاجرت را نقض کرده اند، حداقل حقوق و دستمزد کارگران فیلیپینی مشغول به کار در کشتی را پرداخت نکرده اند. 

 

جانی هانسن، رهبر اتحادیه، به انجمن دریانوردان نروژ گفت: حقوق و دستمزد کارگران به شدت تضییع شده است زیرا برای هر ساعت کار آن ها مبلغ ۳ دلار و ۳۰ سنت تعیین شده که خیلی پایین است. 

 

فیلمبرداری هفتمین سری از فیلم های «ماموریت غیرممکن» از ایتالیا شروع شد که با شیوع ویروس کرونا متوقف شد و بعد از آن در بریتانیا ادامه فیلمبرداری انجام شد و حالا مرحله پایانی آن در نروژ آغاز شده است.

 

«ماموریت غیرممکن» به کارگردانی «کریستوفر مک کواری» و با بازی «تام کروز» در ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ بر پرده های سینما اکران خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------