آلیس هاج در «بلک آدام» همبازی دواین جانسون می‌شود



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,
بازیگر «یک شب در میامی» در فیلم سینمایی «بلک آدام» همبازی دواین جانسون خواهد شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، آلیس هاج در فیلم جدید کمپانی نیولاین به نام «بلک آدام» در نقش ابرقهرمانی دنیای دیسی به نام «مرد عقابی» بازی خواهد کرد. شخصیت مرد عقابی برای نخستین بار در کتاب‌های مصور سال ۱۹۴۰ دیده شد.

 

آلیس هاج اخیراً در فیلم سینمایی «مرد نامرئی» بازی کرده و برای نقش آفرینی در فیلم سینمایی «یک شب در میامی» در نقش جیم براون هم مورد تحسین قرار گرفته است.

 

در فیلم «بلک آدام» دواین جانسون نقش ضد قهرمان را بازی می‌کند. نوحا سنتینو هم در این فیلم نقش یک ابرقهرمان دیگر را بازی خواهد کرد. ژائومه کویت سرا کارگردان فیلم‌های «تور جنگلی» و «آب‌های کم عمق» هم کارگردان این فیلم است.

 

روری هاینس و سهراب نوشیروانی آخرین نسخه از فیلمنامه این اثر را نوشته اند که پیش از این توسط آدام سزیتکیل، نویسنده فیلم «رمپیچ» نوشته شده بود. دواین جانسون علاوه بر بازیگری، به همراه دنی و هیرام گارسیا تهیه کننده این فیلم سینمایی است.

 

اعلام شده که تولید فیلم سینمایی «بلک آدام» در زمستان امسال و یا بهار سال ۲۰۲۱ میلادی آغاز خواهد شد. تاریخ اکران این فیلم سینمایی نیز برای ۲۱ دسامبر ۲۰۲۱ تنظیم شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------