آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«خانه امن» پرسکانس‌ترین کار بازیگری من در سینما و تلویزیون بود



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,
.مجموعه تلویزیونی «خانه امن» که در ژانر جاسوسی-امنیتی است که این شب‌ها از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی شبکه یک، «خانه امن» لایه‌هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را روایت می‌کند. نقش کمال سرتیم ضد تروریستی نهاد امنیتی، طبق اخبار واصله مطلع می‌شود که تیم‌های تروریستی داعش قرار است عملیات‌های خرابکارانه‌ای را در ایران انجام دهند.

 

کمال و تیمش با اطلاعاتِ دریافتی از خارج از کشور به ردزنی یکی از نیروهای داعش می‌پردازند تا از طریق او بتوانند رابطش در تهران را شناسایی کنند. طی این ماجرا پرونده پیچیده تروریستی و اقتصادی به هم گره می‌خورد. این خلاصه‌ای از داستان سریال «خانه امن» احمد معظمی است که حمید رضا پگاه کاراکتر «کمال» از بازی در این سریال می‌گوید.

 

وی در ابتدا در سخنانی درباره این سریال بیان کرد: اینکه تکفیرهای داعش قصد عملیات خرابکارانه و تروریستی در برهه‌های مختلف در ایران داشتند، واقعیت مسلمی است که سناریوی «خانه امن» بر اساس این پرونده‌های مستند نوشته شده است.

 

این بازیگر ادامه داد: در این مجموعه تهدیدات گروهک داعش با کشته شدن یکی و دستگیری دیگری تمام نمی‌شود بلکه به اشکال مختلف در قصه ادامه دارد و پرداخت آن به نظرم جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

 

پگاه با اشاره به اینکه جذابیت‌های داستانی سریال همچنان ادامه دارد یادآور شد: «خانه امن» فراز و فرودهای اساسی خواهد داشت و امیدوارم بیننده آن را دوست داشته باشد.

 

بازیگر سریال «تفنگ سر پر» درباره نیاز تلویزیون به تولید و پخش سریال‌هایی در ژانر امنیتی و جاسوسی اظهار کرد: معتقدم در وهله اول کار نمایشی بخصوص در تلویزیون که مخاطب گسترده‌ای هم دارد، این است که باید به شدت سرگرم کننده باشد. یعنی مخاطب با هر سطح آگاهی و سواد، دوست دارد شب سریالی ببیند که او را ابتدا سرگرم کند؛ حالا اگر محتوای این سریال، جاسوسی و امنیتی بود، در کنار سرگرمی می‌توانند تلاش آدم‌ها در حوزه‌های مختلف را هم ببینند. اینکه داعش برای ایجاد وحشت و ترور چه می‌کند یا فسادهای مالی مافیاهای اقتصادی در داخل و خارج چه آسیب‌هایی به جامعه ایران می‌زند و یا ماموران چگونه جلوی این خرابکاران را می‌گیرند.

 

وی اضافه کرد: البته نباید داستان این مدل سریال‌ها اغراق‌آمیز باشد یعنی اینکه به گونه‌ای نباشد که مخاطب احساس کند قصه از دنیایی که در آن زندگی می‌کند دور است. البته در سینما و تلویزیون باید قهرمان باشد و رویا پردازی هم باشد اما وقتی ما قصد داریم در سریالی حرفی را بزنیم این برای بیننده باید هم باورپذیر باشد هم او بتواند با قصه ارتباط برقرار کند.

 

کاراکتر کمال سریال «خانه امن» تصریح کرد: سریال‌هایی با موضوع جاسوسی و پلیسی از سریال‌های جذاب و پرطرفدار در جهان است که ما در تلویزیون کم به سمت تولید این ژانرها رفتیم اما این ظرفیت در تلویزیون وجود دارد که در این حوزه آثار بیشتری خلق کند. بازیگر سریال «یک روز قبل» در خصوص دشواری بازیگری سریال «خانه امن» گفت: من تا حالا در هیچ کاری این همه جلوی دوربین نبودم. تعداد سکانس‌های من در این سریال خیلی زیاد بود و نزدیک به یکسال (البته غیر از ایامی که به خاطر کرونا کار متوقف بود) جلوی دوربین بودم.

 

پگاه در پایان درباره دلیل آرامش رفتاری و کلامی در سریال‌هایش عنوان کرد: من اصولاً در کارهایم تیپ سازی نمی‌کنم بلکه شخصیت سازی می‌کنم و وقتی بازیگری شخصیت سازی می‌کند باید کاراکتر را از خودش عبور بدهد، این یعنی اینکه ویژگی‌های خودت را هم با آن تطبیق بدهی؛ به هر حال صدای تو، نگاه تو و فیزیک تو روی شخصیت قرارمی گیرد، حالا این بازیگر هست که چگونه با شخصیت سازی نقش را برای بیننده باور پذیر کند. اگر بیننده توانست با سریال ارتباط برقرار کند یعنی اینکه من توانستم کارم را به عنوان بازیگر درست انجام دهم و امیدوارم این اتفاق در سریال «خانه امن» افتاده باشد.

 

این سریال به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری، به غیر از پنجشنبه‌ها، هر شب حوالی ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه سیما روی آنتن می‌رود. ساعات ۱:۴۵، ۱۰:۱۵ و ۱۵ روز بعد این مجموعه بازپخش می‌شود. در این مجموعه بازیگرانی از جمله حمید رضا پگاه، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، پرویز فلاحی پور، رحیم نوروزی، حمیدرضا عطایی، قربان نجفی، شهره سلطانی، شایسته ایرانی، سپیده خداوردی، شیوا ابراهیمی و سوگل طهماسبی ایفای نقش کرده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------