گلشیفته فراهانی در میان ستارگان نوظهور سال 2020



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,گلشیفته فراهانی
معرفی گلشیفته فراهانی، بازیگر مطرح ایرانی، به عنوان یکی از ستارگان نوظهور سینما در سال 2020 در سایت IMDB + نام دیگر بازیگران خارجی این لیست 

به گزارش سلام سینما سایت IMDB، لیست پربازدیدترین ستارگان نوظهور سینما(Breakout Stars) در سال 2020 را منتشر کرد و نام گلشیفته فراهانی در رتبه هشتم این لیست دیده می‌شود.

 

این سایت، اعلام کرده است که منظور از ستارگان نوظهور سینما، کسانی هستند که برای اولین بار در سال 2020، صفحه‌شان به طور مداوم، بالاترین رتبه را در لیست پربازدیدترین‌ها در IMDbPro(زیرمجموعه‌ای از سایت IMDB که بیشتر مورد استفاده عوامل سینمایی و تیم‌های انتخاب بازیگر است) گرفتند.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی با بازی در فیلم «خارج کردن»(Extraction) که در نتفلیکس پخش شد، نامش در میان مردم دنیا مطرح شد تا جایی که نتفلیکس برای او یک ویدیوی اختصاصی ساخت و کارنامه‌ی هنری او را مرور کرد و همچنین نام او در لیست سلبریتی‌های محبوب در سایت imdb در رتبه اول نیز قرار گرفت.

 

او در این فیلم که اولین ساخته‌ی سم هارگریو در مقام کارگردانی است، در کنار کریس همسورث، ستاره‌ی معروف هالیوود و دنیای ابرقهرمان‌ها در نقش «نیک خان» بازی کرده است.

 

بعد از موفقیت این فیلم سینمایی، گلشیفته فراهانی برای اولین بار در یک سریال علمی-تخیلی خارجی به نام «هجوم»(Invasion) در نقش نقش همسر و مادر مهاجر سوریه‌ای برای Apple TV+ بازی می‌کند.

 

نظر جالب منتقدان و کاربران به فیلم «استخراج» گلشیفته فراهانی/ کانال یوتیوب سلام سینما

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,گلشیفته فراهانی

 

فریا آلن(بازیگر سریال ویچر)، آنیا چالوترا(بازیگر سریال ویچر)، دیانا سیلورز، جورنی اسمالت بل(بازیگر فیلم پرنده‌های شکاری) و ویکتوریا پدرتی(بازیگر سریال‌های تسخیر خانه هیل و تسخیر عمارت بلای)  ازجمله دیگر بازیگران حاضر در این لیست هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------