جزییات بدرقه زنده‌یاد چنگیز جلیلوند/کرونا«دوبله» را تهدید می‌کند؟



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, چنگیز جلیلوند
پیکر زنده‌یاد چنگیز جلیلوند هنرمند پیشکسوت دوبله که روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت، در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد.

شهراد بانکی دوبلور و مدیر روابط عمومی انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم در گفتگو با مهر درباره تشییع پیکر زنده یاد چنگیز جلیلوند بیان کرد: هماهنگی با خانه سینما برای خاکسپاری زنده‌یاد جلیلوند در قطعه هنرمندان انجام شده است و ایشان در این قطعه به خاک سپرده خواهد شد.

 

وی درباره زمان تشییع جلیلوند نیز بیان کرد: دختر زنده‌یاد جلیلوند خارج از ایران است و منتظریم تا یکی دو روز دیگر به ایران بازگردد و آن وقت درباره زمان خاکسپاری زنده یاد جلیلوند تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

این گوینده اضافه کرد: درباره نحوه برگزاری مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد جلیلوند نیز باید دید پروتکل‌ها به چه صورت خواهد بود چون خاکسپاری در بهشت زهرا نیز با محدودیت‌هایی انجام می‌شود.

 

مدیر روابط عمومی انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم در بخش دیگر درباره رعایت ملاحظات بهداشتی در استودیوهای دوبله صداوسیما و احتمال در معرض ابتلاء بودن سایر هنرمندان این حوزه بیان کرد: از زمان شیوع کرونا مراقبت‌ها به‌صورت کامل انجام می‌شود. میکروفن‌ها ضدعفونی و میزها روکش می‌شود. حداکثر هم ۲ نفر در استودیو حضور دارند و کارها را دوبله می‌کنند.

 

بانکی درباره وضعیت دیگر پیشکسوت‌های دوبله در دوران شیوع کرونا عنوان کرد: برخی از گویندگان باسابقه و پیشکسوت همچون منوچهر اسماعیلی، خسرو خسروشاهی، ناصر طهماسب و… این روزها کار نمی‌کنند اما مرحوم جلیلوند همچنان در استودیوهای بیرون از صداوسیما و یا در آموزشگاه کار می‌کرد.

 

وی در پایان گفت: در این مدت چندین نفر از دوبلورها مبتلا به کرونا شده‌اند اما بعد هم بهبود یافته‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------