فعلاً بازیگری را کنار گذاشته‌ام/تهیه کننده به من زنگ زد و گفت به هیچ وجه کار نکنم



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,شیرین یزدان
بازیگر فیلم «بوسیدن روی ماه» گفت: اتفاقا در حال حاضر پیشنهادات بسیار زیادی برای بازی دارم منتها به مراتب شرایط به نحوی است که نمی‌خوام بازی کنم، این نبود میل برای بازیگری هم به کرونا ربطی ندارد و نمی‌خواهم غیبتم در عرصه بازیگری را به کرونا ربط دهم.  

شیرین یزدان بخش در گفتگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در هیچ کاری نیستم، فعلا نمی‌خواهم بازی کنم و این تصمیم کاملا شخصی است، ترجیح من بر این است که فعلا در هیچ اثر سینمایی یا تصویری بازی نکنم.

 

وی در همین راستا ادامه داد: اتفاقا در حال حاضر پیشنهادات بسیار زیادی برای بازی دارم منتها به مراتب شرایط به نحوی است که نمی‌خوام بازی کنم، این نبود میل برای بازیگری هم به کرونا ربطی ندارد و نمی‌خواهم غیبتم در عرصه بازیگری را به کرونا ربط دهم.   

 

بازیگر فیلم «بوسیدن روی ماه» کرونا را ضربه زننده به بدنه سینما دانست و ادامه داد: چندی پیش یکی از تهیه کنندگان به من زنگ زد و گفت اوضاع در پشت صحنه آثار سینمایی بسیار خراب است، به من گفت که هر کاری با هر شرایط مالی که پیشنهاد شد را رد کنم، زیرا به هیچ وجه نمی‌توان در پشت صحنه آثار سینمایی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد، البته من به دلیل کرونا از بازیگری دور نشدم، اما می‌دانم که وضعیت برای بازیگران بسیار خطرناک است. 

 

وی در همین رابطه تاکید کرد: شاید من با داشتن حقوق بازنشستگی بتوانم زندگی را بگذارنم، اما می‌دانم که بسیاری از بازیگران و عوامل پشت صحنه برای خرج و مخارج خود مشغول کار هستند و نمی‌توان این شغل را به همین راحتی از آن‌ها گرفت و یا تمامی پروژه‌ها را تعطیل کرد. 

 

این بازیگر پیشکسوت با تاکید بر لزوم حمایت از بازیگران در ایام کرونا اضافه کرد: اگر ما می‌خواهیم تولید پروژه‌های تصویری را تعطیل کنیم باید شرایط به نحوی پیش برود که از بازیگران و عوامل سینما حمایت کنیم، در غیر این صورت نمی‌توان به راحتی این شغل را تعطیل کرد، به همین واسطه شخصا هیچ خرده‌ای بر عزیزانی که در شرایط فعلی در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی کار می‌کنند نمی‌گیرم. 

 

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: در هر صورت احتیاط شرط عقل است، رعایت بهداشت و پروتکل‌های بهداشتی تولیدات تصویری یا مشاغل دیگر ندارد، همه ما در همه جا باید پروتکل‌ها را رعایت کنیم، شخصا امیدوارم که این وضعیت پایان یابد، اما این را هم بگویم که ما وظیفه داریم برای سلامت خود و عزیزانمان بهداشت را رعایت کنیم، امیدوارم تمامی دوستان بازیگر و هنرمندم در شرایط فعلی به سلامت برهه زمانی کرونا را پشت سر گذاشته و سال آینده با آرامش خیال کار کنند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------