سیروس تسلیمی: فیلمنامه‌ام دزدیده شد!



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سیروس تسلیمی
سیروس تسلیمی می‌گوید شرایطی به وجود آمده است که سینماگران پیشکسوت دیگر امکان کار کردن ندارند.  

سیروس تسلیمی تهیه‌کننده و نویسنده سینما در گفتگو با ما با بیان اینکه قدیمی‌های سینما و تلویزیون خانه‌نشین شده‌اند، اظهار کرد: متاسفانه شرایطی به وجود آمده است که سینماگران پیشکسوت دیگر امکان کار کردن ندارند و به جای آن‌ها افرادی وارد سینما و تلویزیون شده‌اند که به واسطه کارهای بی‌کیفیت‌شان نابودی این حوزه را سبب خواهند شد.

 

وی افزود: از آخرین کارم در سینما سه سال می‌گذرد زیرا تهیه‌کنندگان مستقل در شرایطی که برای کار کردن باید رابطه داشت، فرصت فعالیت پیدا نمی‌کنند.

 

تهیه‌کننده «زندان زنان» با بیان این‌که ترجیح می‌دهد فعلا فیلمنامه‌ای را برای کار کردن به جایی پیشنهاد ندهد، توضیح داد: متاسفانه شرایط به گونه‌ای شده است که جرات ندارم فیلمنامه‌ای را به جایی پیشنهاد کنم چراکه می‌دانم امکان دارد فیلمنامه‌ام دزدیده شود و با نامی دیگر جلوی دوربین رود.

 

وی با اشاره به اینکه این اتفاق را چندین بار تجربه کرده‌است، گفت: نکته عجیب‌تر این است که فیلمنامه مرا بدون کوچکترین تغییری در نام شخصیت‌ها، ساخته‌اند.

 

تسلیمی در پایان درباره شرایط کرونایی در سینما نیز بیان کرد: شرایط زندگی به اندازه‌ای برای برخی از اهالی سینما سخت شده است که برای گذران زندگی مجبورند خیلی کارهای متفرقه انجام بدهند که شاید بتوانند زندگی خود را بگذرانند. این مساله برای کشوری که قدر هنرش را نمی‌داند، آسیب جدی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------